Vodafone are o ofertă extraordinară pentru parteneri, însă vestea nu va fi și pe placul concurenților de pe piață. Laura Spătaru, Consumer Sales Director Vodafone este cea care a făcut anunțul.
Laura Spătaru, Consumer Sales Director Vodafone a anunțat că rețeaua Vodafone vrea să-și extindă lanțul de francize, iar oferta pentru viitorii parteneri este una greu de trecut cu vederea.
„Am început acum mai bine de un an o transformare dintr-o companie telco într-o companie de tehnologie. Concret, asta înseamnă că ne dorim să oferim conectivitate, dar și produse și soluții care să susțină clienții în educarea și accesul digital”, a dezvăluit Laura Spătaru la retailArena 2023, conform wall-street.ro.
Compania Vodafone acționează atât în mediul online, cât și în cel offline- aici unde, în prezent, deține mai mult de 400 de magazine, proporii și francize. În ultima perioadă, au fost investite sume impresionante în rețeaua de retail, iar magazinele au trecut printr-un proces de rebranding.
„Avem de până la 5 ori mai multe produse expuse, pe care clienții pot să le testeze – atât smartphone-uri, cât și electronice și electrocasnice mici, cum ar fi gadgeturi, routere. Oferim și consultanță în tehnologie”, a adăugat Laura Spătaru.
Astfel că, luând decizia de a-și extinde lanțul de francize, Vodafone dă lovitura supremă concurenților de pe piață. „Am studiat așteptările clienților Vodafone și am observat că își doresc o experiență de încredere în magazinele noastre, o experiență memorabilă privind accesul la servicii și produse.
Credem că un antreprenor local este foarte atent la nevoile clienților și își dorește să investească în asta pe termen lung, astfel că ne ajută să oferim această experiență în magazine”, a completat Laura Spătaru.
Astfel că, după ce testat și invenstit modelul de business, Vodafone a decis să caute parteneri de încredere, dornici, pasionați de tehnologie, alături de care să poată face acest pas.
„Ce este important este că noi oferim un business la cheie, magazine cu un vad comercial deja format. Oferim magazine în operare în care practic antreprenorul trebuie să investească taxa de franciză și să aibă un capital circulant, adică să achite costurile cu angajații și chiria. Restul, lucrări civile, mobilă, produse, inclusiv investițiile în comunicare, țin de Vodafone”, a explicat reprezentanta companiei.
Business-ul vine la cheie, astfel că majoritatea antreprenorilor reușesc să-și acopere din prima lună cel puțin chheltuielile, iar condiția principală pentru doritori este implicarea.
„Credem foarte tare că trebuie să le ofere atenție clienților. Credem foarte tare în comunitatea locală pe care un antreprenor o poate dezvolta”, a mai spus Laura Spătaru.