Apare o nouă bere în România. Are un nume care atrage și e făcută de o fabrică celebră care își extinde portofoliul. Compania anunță că băutura va fi disponibilă atât la doză de aluminiu, cât și la sticlă, în mai multe cantități.
Se lansează o bere nouă în țara noastră. Denumirea sa este foarte atrăgătoare pentru clienți și e produsă de o firmă cunoscută. Mai exact, este vorba de Bergenbier S.A., care face parte din grupul Molson Coors Beverage Company.
Concret, licoarea se numește Caraiman și este o băutură alcoolică cu un gust echilibrat. Are 4,6% alcool și se găsește la doză de aluminiu și sticlă de 0,5 litri. De asemenea, pe rafturile magazinelor din România se vor găsi și variantele la sticlă de 0,33 litri, PET și KEG.
Aceasta invită consumatorii la o pauză binemeritată prin intermediul sloganului „gust echilibrat, numai bun să-ți tragi sufletul”. Noul brand intră în segmentul core, unde fabrica are în momentul de față două branduri foarte apreciate de oameni.
Mai mult decât atât, reprezentanții companiei mai transmit că berea mizează pe momentele de răgaz din activitățile de zi cu zi. În plus, Caraiman este făcută pe nevoia de serenitate pe care consumatorii o caută în prezent.
Berea Caraiman este o oportunitate de creștere a fabricii care a mai produs băutura și în urmă cu ceva ani. Licoarea este o marcă care a fost apreciată de consumatori în urmă cu aproape două decenii și care este readusă în atenția oamenilor, cu un gust inspirat din natură.
Studiile arată că 80% dintre români vor un ritm mai puțin intens al vieții, iar noua bere este concepută exact pentru pauzele din tumultul cotidian. Băutura urmează să aibă parte de multă atenție în zona de TV, digital, in-store și prin influenceri surpriză.
„Suntem încântați să continuăm expansiunea portofoliului nostru și să oferim consumatorilor un nou brand, de data aceasta în segmentul core. Caraiman are o rezonanță solidă, poartă rădăcini românești și invită consumatorii la un gust echilibrat, numai bun să îți tragi sufletul!
Este o lansare importantă pentru categoria de bere, una care contribuie la dezvoltarea sa și ne bucurăm să vedem entuziasmul cu care partenerii nostri au întâmpinat Caraiman.
Este și o oportunitate de creștere pe care o oferim clienților prin diversificarea portofoliului de produse, un element-cheie prin care pot răspunde prompt nevoilor din piață.
De asemenea, noua lansare contribuie la ambiția noastră de a ne consolida poziția în segmentul core, unde suntem prezenți acum cu două brand-uri extrem de puternice: Bergenbier și Caraiman”, a punctat Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A., notează wall-street.ro.