Un bărbat pe nume Radu a mers într-un mall din București pentru a-și achiziționa un parfum. Știa foarte bine brandul, având în vedere că îl folosește de ani buni, așa că s-a dus direct la raft, la un magazin specializat în acest sens, a achiziționat produsul și a mers mai departe.
Parfumul pe care Radu l-a cumpărat era un Tom Ford, care a costat nu mai puțin de 2.500 de lei. Prețul nu era mare însă pentru el, dar și pentru așteptările pe care bărbatul le avea. Surpriza a venit însă în momentul în care acesta a ajuns acasă.
Alături de el mai era și Dana, o prietenă. Aceasta a fost prezentă la magazin în momentul în care Radu a cumpărat parfumul respectiv, brand pe care de altfel îl folosește de mai bine de zece ani și al cărui miros îl cunoaște foarte bine. Când a ajuns acasă însă, Radu și-a dat seama că parfumul respectiv nu are țiplă.
De asemenea, femeia le-a mai povestit celor de la cancan.ro că în momentul în care l-a scos din cutie, până și capacul parfumului a căzut. Drept urmare, Radu și-a dat seama că a plătit 2.500 de lei pentru un parfum desigilat, care nici măcar nu mirosea, deci era fake.
”Și-a dat mai apoi cu un puf de parfum pe încheietura mâinii și și-a dat seama că nu simte niciun miros. S-a dat pe cealaltă încheietură cu același parfum dintr-o sticluță mai veche și mirosea normal”, a mărturisit Dana, pentru cancan.ro.
Ce final a avut însă povestea? Una tristă pentru Radu. Bărbatul s-a întors alături de prietena sa la magazinul respectiv din mall pentru a căuta o soluție, însă șefa de la magazin a dat vina pe el. Mai exact, femeia i-a spus că produsul nu este fals, ci este vorba despre ”norocul cumpărătorului”.
Deși a cerut să i se schimbe parfumul fals cu unul original, sau măcar cu altul de la raft, șefa de magazin a spus că așa ceva nu este posibil. Mai exact, pentru a face acest lucru, bărbatul era nevoit să plătească transportul până în America, adică alți 1.000 de euro și de asemenea, să lase și parfumul la magazin.
”Am cerut să ne fie schimbat parfumul fake cu cel original, deschid de puști. A urmat un alt răspuns șocant: «Aa, nici vorbă, asta nu este treaba mea. Doar am vrut să văd ce e aici, înăuntru. Dacă vreți, plecați acasă, lăsați parfumul aici, plătiți transportul până în America, la Tom Ford, ca să facă ei analiza chimică a parfumului».
Nu mi venea să cred ce aud. Serios? Pe banii mei? Adică eu pierd parfumul, am dat peste 2500 lei pe el, apoi să plătesc 1000 de euro pentru trimiterea parfumului în America”, a mai povestit Dana, pentru cancan.ro.
În final, bărbatul a rămas fără cei 2.500 de lei și s-a ales cu un parfum contrafăcut. Problemele au devenit însă și mai mari pentru că după ce a utilizat produsul s-a ales și cu o iritație în zona respectivă, așa că a fost nevoit să meargă de urgență la un medic dermatolog.
În speranța că lucrurile se vor rezolva, bărbatul a făcut o sesizare la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, mai povestește prietena sa, care precizează că ambii sunt șocați de întreaga experiență trăită, dar și de atitudinea angajaților din magazinul respectiv.