Carmen de la Sălciua a reușit să acapareze atenția fanilor de pe Facebook, acolo unde a publicat câteva fotografii în care poartă o rochie cum rar le-a fost dat oamenilor să vadă.
Artista al cărei succes în industria muzicii de petrecere este uriaș a reușit să iasă din nou în evidență. Rochia pe care a purtat-o, decupată în partea de jos, îi scoate la iveală formele perfecte, însă nu toată lumea apreciază această creație vestimentară.
Oamenii au avut tot felul de reacții în mediul online. Mulți i-au spus brunetei să schimbe rochia pentru că având astfel de apariții nu o avantajează.
Fotografiile pe care artista le-a publicat pe Facebook au strâns, de bine, de rău, peste 2.000 de like-uri.
„Bună, scuze dacă nu ai realizat ți-a căzut rochia de pe tine; Cea mai proastă alegere, scuze; Păcat de imaginea ta, asta e rochie pentru deviați și trans nu pentru o vedetă ca tine, în locul tău as șterge aceste poze; Ce este rochie sau cămașă de noapte???;
Tu ești frumoasă, dar rochia este praf; Wow, nu e fain. Trebuie să ai valori, principii… Urât; Dă-o jos că strici tot ce ai construit până acum!; Un costum de baie și o perdea peste!! Oribilă!! Păcat. Tu ești superbă!”, sunt doar câteva dintre comentariile acide scrise de oameni pe Facebook.
Carmen nu a băgat în seamă aceste critici și nu a dorit să răspundă nimănui, concentrându-se asupra celor care o apreciază.
Cântăreața de muzică de petrecere este una dintre cele mai iubite artiste din România. Carmen de la Sălciua se bucură nu doar de un număr mare de urmăritori pe rețelele de socializare (271.000 pe Instagram și 648.000 pe Facebook), ci și de succes colosal pe Youtube.
Vedeta are milioane de vizualizări la videoclipurile melodiilor sale și este una din cântărețele care reușește să domine des trending-ul de pe Youtube.
Printre cele mai cunoscute melodii ale fostei neveste a lui Culiță Sterp se numără „Dansez prin ploi”, „Ochi răi”, „Greșeala noastră” și „Fir de trandafir”.
Cea mai recentă melodie, „O fărâmă de iubire”, a fost lansată acum două săptămâni și are deja peste 1,4 milioane de vizualizări pe Youtube.