Un turist a povestit ce i s-a întâmplat la un hotel aflat pe litoralul românesc, acolo unde a mers în concediu. Bărbatului nu i-a venit să creadă că a fost posibilă o asemenea situație.
Litoralul românesc a ieșit din discuție pentru mulți români care își planifică vacanța. Prețurile uriașe și condițiile din mai multe stațiuni lasă de dorit.
Un român a postat, pe rețelele sociale, două filmări din care se poate vedea cum oamenii stau la cozi în restaurantul unui hotel din Saturn. Clienții așteptau cu tăvile goale pentru ca acestea să fie umplute cu mâncare.
Deși restaurantul s-a deschis la ora 13, în doar un sfert de oră nu mai era deloc mâncare. În plus, hotelul respectiv are și alte minusuri. De exemplu, nimeni nu cazează turiștii până la ora 16, iar șezlongurile sunt puține la număr.
“Ajungi la recepție nu te cazează nimeni până la ora 16:00, șezlonguri insuficiente, nu au prosoape pentru șezlonguri, mâncare insuficientă, personal depășit de situație. Într-un restaurant cu 20-30 de mese mănâncă turiștii a 3 hoteluri simultan.
La ora 13:00 s a deschis restaurantul la 13:15 nu mai era mâncare. Lumea stătea la coadă că să apuce ceva de mâncare. Am cerut pește sau fructe de mare și au dat din umeri, au spus că ei nu au așa ceva”, a povestit turistul în postarea sa de pe grupul de Facebook Vacanțe sub 500 de euro.
Mai mult, clienții aveau la dispoziție tarte cu fructe, însă acestea puteau fi luate doar cu mâna. Oamenii nu aveau clești pentru a-și pune mâncarea în farfurie. “La fructe a fost cireașa de pe tort, le-au adus cu o cutie și le-au aruncat în acel loc dedicat fructelor.
Lipsa cleștilor cu care să îți pui mâncare este o mare problemă, lumea își punea cu mâna mâncarea în farfurii. Oameni veniți din toată țara își cereau banii înapoi”, a mai scris turistul, notează ziare.com.
În secțiunea de comentarii, părerile au fost împărțite. Unii i-au spus bărbatului că este vina lui deoarece nu s-a informat înainte de a alege hotelul respectiv pentru sejur.
“Scuzați-mă, dar la scorul de 6.9 pe Booking nu mă duceam sub nici o formă… îmi pare rău de experiență”, “Bine că unii se plâng că iau țeapă…după ce că nu citesc recenziile negative”, au scris unii internauți. Pe de altă parte, unii au povestit despre cum au avut parte de experiențe neplăcute chiar și în locații care au recenzii bune.
Alți utilizatori au mers la hotelul unde a fost cazat turistul respectiv și au semnalat alte nereguli de acolo. Printre acestea se numără mizeria de la piscină, dar și de la restaurant sau toalete.