Ce anunț au găsit turiștii la un restaurant din Eforie Nord. Au crezut că e o glumă. Despre cine spune patronul că sunt mai greu de găsit decât clienții. Reacțiile oamenilor care au ajuns pe litoralul românesc nu au întârziat să apară.
Un turist român a dezvăluit cu ce afiș sunt întâmpinați clienții unui local din Eforie Nord. Foarte mulți au avut senzația că totul este o simplă ghidușie a patronului, doar că informarea este cât se poate de reală.
Mai exact, un proprietar de restaurant le cere oamenilor care ajung pe litoralul românesc să aibă mai mult respect pentru angajații săi, în special pentru chelneri. Lipsa de personal este o problemă foarte mare vara aceasta.
„Stimați clienți! Vă rugăm, să vă purtați frumos cu angajații noștri, sunt mai greu de găsit decât clienții”, este anunțul care apare la intrarea în localul din stațiunea Eforie Nord, notează cancan.ro.
„Patronii sunt de vină, nu clienții. Își tratează angajații cu zero respect și apoi se miră când aceștia pleacă. Vor ca toată lumea să muncească mult pe cât mai puțini bani”, este comentariul lăsat de un internaut.
„Toți angajatorii se vaită că au nevoie de angajați și când îi au nu îi prețuiesc și îi tratează foarte prost” sau „Cred că pe afiș trebuia să scrie ca patronul trebuie să se comporte bine cu angajatul, dacă vrea să îl păstreze. Ce treabă au clienții”, sunt alte reacții ale oamenilor.
Pe de altă parte, sunt și foarte mulți turiști români care cred că patronul restaurantului din Eforie Nord are foarte mare dreptate. Mulți dintre clienți îi tratează pe angajați foarte urât și nu au respect pentru munca lor.
Patronii restaurantelor și hotelurilor de pe litoralul românesc susțin că au foarte multe joburi disponibile. Sezonul de anul acesta a început cu o lipsă foarte mare de angajați, multe locuri de muncă fiind neocupate.
Un manager de hotel a declarat că nu se găsesc persoane calificate pentru serviciile pe care le oferă. Acest lucru s-a produs din cauza faptului că nu mai sunt şcoli profesionale care să-i pregătească ca odinioară.