Life

Ce trebuie să știe toți românii care își fac cumpărături la Lidl, Auchan, Cora sau Kaufland. Cum se folosesc, de fapt, cărucioarele în magazine

Lucrul important pe care trebuie să-l cunoască toți românii care merg la cumpărături în Lidl, Auchan, Cora sau Kaufland.
07.10.2023 | 20:17
Ce trebuie sa stie toti romanii care isi fac cumparaturi la Lidl Auchan Cora sau Kaufland Cum se folosesc de fapt carucioarele in magazine
Lucrul pe care puțini români îl știu despre coșul de cumpărături. Sursa foto: pixabay
ADVERTISEMENT

Milioane de români trec zilnic pragul supermarketurilor, dar puțini știu și cum să își facă mai ușoare cumpărăturile. Iată un secret legat de coșul în care își pun produsele achiziționate. Unii l-au aflat din filmulețe postate pe rețelele de socializare.

Ce lucru trebuie să știe românii legat de coșurile de cumpărături din supermarket

Auchan, Lidl, Cora sau Kaufland sunt supermarketurile pe care le aleg românii cel mai mult, atunci când vor să meargă la cumpărături. Aici găsesc o gamă variată de produse, iar dacă au în plan să ia cât mai multe, în mod cert au nevoie de un coș.

ADVERTISEMENT

Coșul de cumpărături are mai multe dimensiuni  și poate fi de mână, din plastic, pe roți, sau metalic, tot pe roți. Când vine vorba despre cel metalic, care este precum un cărucior, trebuie să știți că ”ascunde” un secret. Dacă l-ar cunoaște toți clienții, atunci le-ar încăpea mai multe produse și nu ar mai avea nevoie de un al doilea coș sau cărucior.

Unii români au aflat despre secretul cărucioarelor de pe internet. Aici au văzut cum există și un compartiment, special conceput pentru alimentele fragile. Este chiar lângă mânerul căruciorului. Concret, este zona pliabilă unde copiii își țin gențile cu bunuri.

ADVERTISEMENT

În același timp, în lateralul cărucioarelor se află părți metalice rotunde de care poți agăța pungi cu produse sau chiar produsele care au posibilitatea de a fi agățate. În acest mod te vei putea uita relaxat la tot ceea ce vrei să achiziționezi, fără a-ți face griji asupra spațiului.

Strategia de marketing secretă pe care o aplică supermarketurile

Dincolo de cele menționate, iată și un secret legat de strategia de marketing la care apelează reprezentanții supermarketurilor pentru a-i determina pe clienți să achiziționeze produse mai multe și…mai scumpe. Le așază atât pe rafturi, cât și la casele de marcat sau la intrare.

ADVERTISEMENT

Lângă casele de marcat sau la intrare se pot observa articole de care au oamenii nevoie în general: apă, produse cosmetice, de spălat rufe, gume de mestecat sau dulciuri. Scopul este acela de a-i ademeni pe clienți, vizual, să mai pună în coș câte ceva sau să încerce un produs nou.

La casă sau la intrarea în supermarket nu se află produsele cu un preț mai mic, dimpotrivă. Sunt aduse cele cu un cost mai ridicat. O altă strategie este și aceea de a așeza pe mijlocul rafturilor produsele cu un preț mai mare, iar cele cu un preț mai mic sunt ori pe ultimul raft ori pe primul și la care unii se chinuie să ajungă…

ADVERTISEMENT

Drept urmare, ați face bine să plecați de acasă cu o listă pe care să vă notați toate cele pe care doriți să le puneți în coș/cărucior și să nu vă abateți nicio secundă de la ea. Totodată, aveți grijă și să fiți alimentați corespunzător, căci sub senzația de foame veți avea tendința să cumpărați mai multe decât vă trebuie.

ADVERTISEMENT