Life

Cine a câștigat războiul audiențelor de Revelion! Antena 1, lider „la mustață”, chiar și fără Dan Negru

Antena 1 câștigat lupta cu Pro TV. Chiar și fără Dan Negru, postul de televiziune a avut cel mai urmărit program de Revelion.
01.01.2023 | 10:56
Cine a castigat razboiul audientelor de Revelion Antena 1 lider la mustata chiar si fara Dan Negru
Antena 1 a avut cel mai urmărit program de Revelion în 2023. Foto: colaj Fanatik
ADVERTISEMENT

Chiar în lipsa lui Dan Negru, Revelionul de la Antena 1, coordonat de Mona Segall a fost mai urmărit decât Protevelionul de la Pro TV.

Antena 1 a bătut toate audiențele în noaptea de Revelion, chiar dacă Negru a lipsit

Marele absent de la Revelionul 2022-2023 a fost Dan Negru, cel care timp de 22 de ani a prezentat programul de televiziune din noaptea dintre ani.

ADVERTISEMENT

Anul trecut, pentru prima dată după mult timp în care emisiunea sa era fruntașă în topul audiențelor, Dan Negru a pierdut în fața Pro TV. Nu se știe dacă asta e ceea ce l-a mâhnit atât de tare încât a plecat de la Antena 1 la Kanal D, însă acum realizează două emisiuni la postul turc.

Totuși, chiar și în lipsa lui, Antena 1 și-a luat revanșa, iar emisiunea sa, coordonată de Mona Segall, a câștigat bătălia în lupta pentru audiențe în fața Protevelionului.

ADVERTISEMENT

În intervalul maxim de audiență, 22:00-02:00, aproape două milioane de români au fost în fața televizoarelor și s-au uitat la Revelionul cel neBun.

Scorul a fost unul strâns și pe tot parcursul serii, Pro TV și Antena 1 au tot schimbat locurile 1 și 2, însă după miezul nopții, programul prezentat de Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu a luat avânt.

ADVERTISEMENT

Pe scurt, în prime time, la Protevelionul cu Pavel Bartoș și Raluka a avut 1,8 milioane de telespectatori, în timp ce postul concurent principal a câștigat „la mustață”, cu 1,9 milioane de urmăritori.

România TV „a furat” formatul lui Dan Negru de Revelion

Dacă Dan Negru a renunțat la emisiunea cu măști pe care o realiza de fiecare dată în noaptea dintre ani, România TV a văzut oportunitatea liberă, așa că a profitat de ea.

ADVERTISEMENT

A împrumutat ideea consacrată de la Antena 1 și a pus-o în practică la Revelionul 2022-2023, sub denumirea sugestivă de „Transferul anului”.

Rezultatul nu a fost cel scontat, însă, programul le-a adus audiență celor de la România TV, dar nu pe cea maximă, căci în top s-au clasat pe locul 3, cu aproape 750.000 de telespectatori, anunță paginademedia.ro.

ADVERTISEMENT