Cristiano Ronaldo vrea să înființeze marca „Tan of the Match”, în traducere „Bronzul Meciului”, pentru a își lansa propriul brand de autobronzant.
Superstarul lui Manchester United, renumit și pentru pielea sa bronzată, vrea să facă bani de pe urma pasiunii sale pentru soare, astfel că a înregistrat pe numele său marca afiliată lui Cristiano Ronaldo Origins.
Firma va scoate pe piață diferite produse cosmetice, inclusiv tratamente de bronz artificial și autobronzant.
După ce afacerea se va materializa, atacantul în vârstă de 36 de ani se va alătura unor alte celebrități care au propriul brand de autobronzant, precum vedetele TV Vogue Williams și Laure Goodger.
Fanii lui Cristiano deja pot pot mirosi precum superstarul care câștigă săptămânal 480 de mii de lire sterline. Fotbalistul lui Manchester United are o gamă de parfumuri intitulată „CR7”.
Se spune că parfumurile și spray-urile sale pentru corp îi ilustrează „pasiunea” și „mentalitatea câștigătoare”.
Noul său brand ar putea include săpunuri, farduri, creme de unghii și creme anti-îmbătrânire.
Cristiano Ronaldo mai pregătește o „bombă” din punct de vedere financiar. Nike, firma de echipament sportiv care îl reprezintă, va lansa colecția pentru anul 2022, cu logo-ul CR7.
Logo-ul include cuvântul CR7, alcătuit din benzi ondulate în relief 3D, pe un fundal negru.
Colecția face parte din contractul pe viață semnat în 2006 de superstarul lui Manchester United și producătorul american de echipament sportiv.
Doar doi atleți au mai semnat astfel de acorduri cu cei de la Nike de-a lungul istoriei, Michael Jordan, care are și o marcă proprie, și LeBron James.