Nike pregătește lansarea colecției 2022 care poartă logo-ul CR7. Una care face parte din contractul pe viață semnat în 1996 de starul portughez și producătorul american de echipament sportiv.
Reamintim, doar trei sportivi au semnat astfel de acorduri cu cei de la Nike. Este vorba despre Michael Jordan, care are și o marcă proprie, Cristiano Ronaldo și LeBron James.
Logo-ul include cuvântul CR7, alcătuit din benzi ondulate în relief 3D, pe un fundal negru.
Footyhealines oferă informații și despre culorile folosite pentru obiectele de îmbrăcăminte din colecția-capsulă. Este vorba despre albastru ”Navy”, violet și turcoaz.
Acestea vor fi folosite, cel mai probabil, și pentru noile ghete Nike Mercurial create pentru Ronaldo. Colecție care se așteaptă să fie prezentată în curând.
În egală măsură se vorbește și despre o altă linie, CR7 X Bugatti. Sursa amintită deja precizează însă că nu este exclus ca aceasta să fie integrată în colecția realizată împreună cu Nike.
Cristiano Ronaldo a început colaborarea cu americanii de la Nike în 2003, atunci când a ajuns la Manchester United. Și a rămas fidel mărcii și după ce s-a mutat la Real Madrid.
În 2016, după ce, potrivit cifrelor furnizate chiar de către producător, CR7 purtase deja 60 de tipuri diferite de ghete Nike, portughezul a semnat un contract pe viață cu aceștia.
La vremea respectivă, Forbes a estimat că Ronaldo ar urma să încaseze în total 870 de milioane de euro din acest contract. O sumă care pare imensă. Însă pe care, estima aceeași sursă, urma să fie deja amortizată după doi ani.
Și aceasta pentru că numai în primul an a produs pentru companie încasări de 474 milioane de dolari ca urmare a postărilor pe rețelele de socializare. Iar lucrurile, este cert, au continuat în aceeași manieră.
Ronaldo avea, în vară, la momentul ultimelor statistici auditate, aproape 316 milioane de urmăritori. Iar încasările sale generate din această sursă erau estimate, la același moment, la 40 de milioane de dolari anual.