ADVERTISEMENT
Sport

Cristiano Ronaldo le-a dat o idee genială suedezilor de la IKEA după momentul viral de la Euro 2020: „Doar apă!”

Gigantul suedez IKEA va lansa un nou produs după scenele virale cu Cristiano Ronaldo și sticla de Coca-Cola de la Campionatul European
Autor: Bogdan Ciutacu | 24.06.2021 | 18:13
Cristiano Ronaldo le-a dat o idee genială suedezilor de la IKEA după momentul viral de la Euro 2020: „Doar apă!”
Cristiano Ronaldo le-a dat o idee geniala suedezilor de la IKEA dupa momentul viral de la Euro 2020: „Doar apa!”

Gestul lui Cristiano Ronaldo a avut repercursiuni la nivel macro, iar Coca-Cola a pierdut o sumă uriașă după ce starul naționalei Portugaliei a dat la o parte două sticle cu băutura răcoritoare de la conferința de presă premergătoare partidei cu Ungaria de la EURO 2020.

ADVERTISEMENT

Ulterior, și alți fotbaliști au imitat gestul lui Ronaldo, precum Paul Pogba, Manuel Locatelli și Andriy Yarmolenko, dar nu și de selecționerul Rusiei, care a băut cu sete la conferința de presă dintr-o sticlă de Cola.

IKEA va lansa o sticlă de apă cu numele „Cristiano” cu sloganul: „Doar apă”

IKEA va scoate pe piață un nou produs cu numele „Cristiano”. Suedezii vor lansa o sticlă de apă reutilizabilă, la prețul de 1,99 de euro. Cunoscutul brand extrem de apreciat în România a profitat de acest moment și a punctat excelent la nivel de imagine și la marketing.

ADVERTISEMENT
IKEA lanseaza un nou produs „Cristiano” pentru a sublinia mesajul portughezului de la EURO 2020: „Doar apă!”
IKEA lanseaza un nou produs „Cristiano” pentru a sublinia mesajul portughezului de la EURO 2020: „Doar apă!”.

Renumitul producător de moblier are și un slogan pe măsură, aluzie la declarația portughezului: „Reutilizabilă doar pentru apă”. Postarea suedezilor de pe instagram și celelalte platforme sociale a devenit rapid virală pe internet: „Beți apă, pe termen lung!”, îi sfătuiesc cei de la IKEA pe viitorii cumpărători ai sticlei cu dop etanș.

Fanii au reacționat rapid și au apărut zeci și zeci de comentarii în care îi îndemnau pe cei de la IKEA să îi dea o mărire de salariu celor care au gândit acest concept: „Merită o mărire de salariu cei de la departamentul de marketing. Hahaha, marketing făcut bine. Ăsta e un marketing deștept și foarte rapid”, au mai comentat internauții.

ADVERTISEMENT

Într-un sondaj The Sun, cititorii au declarat că vor bea în continuare Coca-Cola, în ciuda sfatului lui Cristiano Ronaldo. Astfel, 38,7% dintre cei care au răspuns la sondaj au declarat că vor bea în continuare Coca-Cola, în timp ce 35,3% au spus că oricum nu consumau băutura răcoritoare. Alți 26% de participanți la studiu au fost convinși de Cristiano Ronaldo și promit că nu vor mai cumpăra băutura carbogazoasă, considerată de mulți extrem de nesănătoasă.

Organizatorii și sponsorii EURO 2020 nu au fost deloc încântați de gesturile lui Cristiano și ale celorlalți fotbaliști

Organizatorii EURO 2020 nu au fost deloc încântați de gestul lui Cristiano Ronaldo și ale celorlalți fotbaliști și au ieșit cu o poziție fermă, ca toți membrii delegațiilor să respecte sponsorii, discurs preluat și de directorul turneului final, Martin Kalle: „Este foarte important, pentru că veniturile sponsorilor sunt esențiale pentru turneul final și pentru fotbalul european în general”, a spus oficialul.

ADVERTISEMENT

UEFA a reacționat și ea și i-a avertizat direct pe jucători, fără niciun fel de menajamente: „Reamintim echipelor participante că aceste parteneriate sunt destinate organizării turneului şi pentru a asigura dezvoltarea fotbalului în toată Europa, în special pentru tineri şi femei”, a scris forul european într-un comunicat preluat de publicația Evening Standard.

„Regulile turneului impun respectarea acordurilor UEFA cu sponsorii, chiar dacă jucătorii cu norme religioase de respectat – aşa cum s-a întâmplat cu Pogba – nu vor avea o sticlă de alcool în faţa lor”, a mai spus Martin Kalle.

ADVERTISEMENT

Martin Kalle amenință fotbaliștii cu amenzi

Directorul EURO 2020 a spus că fotbaliștii ar putea fi amendați dacă vor mai apărea astfel de gesturi și a explicat că regulile turneului trebuie respectate, mai ales că UEFA a făcut anumite promisiuni sponsorilor: „Nu vom amenda niciodată jucătorii direct din partea UEFA, vom face asta întotdeauna prin participarea asociațiilor naționale și ei vor decide dacă vor merge apoi către jucător, dar momentan nu ne vom adresa direct jucătorilor”, a mai explicat Martin Kalle.

În legătură cu situația lui Pogba, Kalle a specificat că jucătorii care au obiecții din punct de vedere religios sau politic nu vor fi sancționați. Așa cum a fost cazul lui Pobga, când a luat sticla de Heineken din fața sa la conferința de presă, fiind împotriva consumului de băuturi alcoolice.

ADVERTISEMENT

Revenind la campania excelentă a celor de la IKEA, se preconizează că suedezii vor epuiza extrem de rapid stocul de sticle de apă reutilizabile „Cristiano”, iar încasările vor fi pe măsură, în ciuda prețului de „chilipir” de doar doi euro.

  • 4 miliarde de dolari a pierdut Coca-Cola din cauza gestului lui Cristiano Ronaldo
  • 1,99 de euro e prețul unei sticle de apă „Cristiano” produsă de gigantul IKEA
CITEȘTE mai multe articole interesante din categoriile NEWS, SPORT sau LIFE
ADVERTISEMENT
A apărut noua revistă Fanatik
  • Nr. 724: 40 de pagini + Poster. Doar 10 lei!
  • Super-Poster cu programul complet al sezonului regulat din Liga 1