News

Cumpărăturile online au explodat în 2020! Cât de mult au cheltuit românii în fiecare zi

31.03.2021 | 20:44
Cumparaturile online au explodat in 2020 Cat de mult au cheltuit romanii in fiecare zi
ADVERTISEMENT

Pandemia a schimbat toate regulile și obiceiurile oamenilor, iar acest lucru se observă și atunci când vorbim de cumpărăturile online. Deși veniturile s-au subțiat în 2020, iar multe persoane au rămas fără un loc de muncă, românii au cheltuit cu 30% mai mult în spațiul online față de anii precedenți.

S-au cumpărat de pe telefon sau de pe laptop produse în valoare de aproape 5,6 miliarde de euro.

Deși s-au cheltuit sume uriașe, România rămâne la coada clasamentului european, alături de Bulgaria, conform știrileProTV.

ADVERTISEMENT

Românii au făcut cumpărături online în valoare de 5,6 miliarde de euro în 2020

Românii au cheltuit pe internet , aproximativ 15 milioane de euro, în fiecare zi a anului trecut. Potrivit ultimelor date, 45% dintre utilizatorii de internet au făcut cel puţin o cumpărătură online în ultimele 12 luni.

Multe firme au fost nevoite să se adapteze vremurilor din cauza pandemiei. Ca să supravieţuiască, multe dintre ele au rămas doar în online.

ADVERTISEMENT

Românii au cheltuit online 15 milioane de euro în fiecare zi. Ce se construiește la marginea Bucureștiului

La 10 kilometri de Capitală, pe o suprafață de 130 de mii de mp, se construiește cel mai mare hub industrial din România. Acesta va fi pus la dispoziția antreprenorilor care își vor putea depozita produsele.

 ”Vom deschide această facilitate logistică, această capacitate logistică pentru aproximativ o mie de firme . Le oferim pachet complet de servicii: pe site îşi pot lista produsele la vânzare – putem stoca, putem colecta şi putem ambala şi expedia către curierii cu care lucrăm produsele comandate de client. Am văzut o creştere de 90%, am ajuns la 25 de mii de seleri listaţi pe paltforma care au vândut 25 de milioane de produse anul trecut”, a precizat Alexandru Niculescu, reprezentantul unui magazin online.

ADVERTISEMENT

Comercianții au fost nevoiți să se adapteze

”În această perioadă este un prim pas de a vinde online, urmând cA ulterior un alt pas de dezvoltare să fie şi deschiderea unui magazin online propriu. Cele două pot cooxista. Vânzările din market place sigur depăşesc un 30% din totalul pieţei, sunt vânzări generate de market place, vânzări generate de terţi”, a spus Raluca Radu, Specialist în comerţ online.

”Am făcut investiţii în infrastructură, să putem să ţinem cât mai multe produse, să ţinem trafic în timp real. Este vorba despre o digitalizare a partenerilor noştri, practice, le permitem, celor care au produse, producători, chiar şi magazine, să facă un salt înainte şi să vândă direct către client online”, a afirmat Monica Cadogan, Ceo Vivre, conform ProTV.

ADVERTISEMENT
Tags: