Sport

Emma Răducanu, în atenția brandurilor uriașe! Contractele de milioane pe care le are pe masă

Emma Răducanu a dat marea lovitură la US Open, iar acum încep să apară oferte uluitoare de la marile branduri.
20.09.2021 | 15:31
Emma Raducanu in atentia brandurilor uriase Contractele de milioane pe care le are pe masa
ADVERTISEMENT

La doar câteva zile după titlul cucerit la Flushing Meadows, ea a participat la Met Gala, unul dintre cele mai importante evenimente mondene din lume, desfășurat la Metropolitan Museum of Art, din New York, alături de nume mari din lumea sportului și de la Holywood.

Este clar faptul că succesul de la US Open i-a deschis multe uși sportivei, ea fiind solicitată pentru numeroase interviuri, evenimente mondene și  a pozat pentru coperta revistei de modă Vogue, ediția din Marea Britanie.

ADVERTISEMENT

Emma Răducanu, ”vânată” de marile braduri din lume

La scurt timp după ce a reușit uriașa surpriză de a câștiga US Open, Emma Răducanu a devenit un nume extrem de interesant pentru bradurile de renume și acestea au început să facă oferte extraordinare pentru a obține semnătura puștoaicei de 18 ani.

Conform Daily Mail, sportiva cu origini române are în acest moment două contracte de sponsorizare, cu gigantul de îmbrăcăminte sport Nike şi cu furnizorul de rachete Wilson, în valoare de doar 100.000 de lire sterline împreună.

ADVERTISEMENT

Aceste înțelegeri sunt încheiate pe câte un an şi este de aşteptat să fie reînnoite cu sume de cel puţin 10 ori mai mari sau să fie înlocuite de mărci rivale. Spre exemplu, firma britanică de îmbrăcăminte sport Castore, care are acorduri cu Andy Murray, cu echipa de Formula 1 McLaren, cu naţionala de cricket a Angliei şi cu grupările Wolverhampton, Newcastle şi Rangers din fotbal, este interesată să discute cu Răducanu încheierea unui contract.

Britanica are pe masă contract de 5 milioane de lire sterline

Alte mărci globale din domeniile modei, producţiei de automobile şi comercializării produselor de înfrumuseţare care doresc parteneriate cu noua vedetă a tenisului feminin sunt marca japoneză de îmbrăcăminte Uniqlo, Aston Martin, Chanel şi Lacoste, precum şi mai multe companii de criptomonede şi firma de bijuterii Tiffany & Co.

ADVERTISEMENT

Se vorbeşte despre un acord de şapte cifre pentru ca Emma să devină ambasador al mărcii Tiffany, iar sursa citată menţionează că înţelegeri în valoare de peste 5.000.000 de lire sterline ar putea fi încheiate ”în câteva luni, în funcţie de ceea ce vor dori ea şi consilierii ei”.

Emma Răducanu este reprezentată de IMG, un gigant în domeniul impresariatului sportiv. Max Eisenbud, vicepreşedintele IMG, cel care a fost în spatele profitabilelor contracte de sponsorizare ale rusoaicei Maria Sharapova şi chinezoaicei Li Na, se ocupă personal de viitorul financiar al Emmei.

ADVERTISEMENT

Viitor luminos pentru Răducanu

Expertul în contracte de sponsorizare Conrad Wiacek prezice că Emma Răducanu va semna mai multe acorduri înainte ca Australian Open să înceapă, în ianuarie 2022. Perioada dintre US Open şi Australian Open este în mod obişnuit un moment oportun pentru semnarea contractelor.

”Mărcile de îmbrăcăminte sportivă, de sănătate, de fitness şi de stil de viaţă sunt toate foarte interesate. Nu este nimeni ca ea în tenisul britanic în acest moment. Ceea ce este în favoarea ei în mod covârşitor este faptul că este legată de cele trei pieţe distincte şi profitabile, America de Nord, Europa şi Asia, datorită originii sale. Asta îi duce potenţialul de câştig la un nivel uriaş”, a spus el.

Consultantul în domeniul sponsorizărilor Nigel Currie crede că, dacă Emma Răducanu va mai obţine titluri de Grand Slam, va deveni sportiva cu cele mai mari câştiguri din toate timpurile din Marea Britanie.

ADVERTISEMENT