Sport

Barcelona, acord uriaș cu Spotify. Cum vor arăta tricourile și stadionul. Foto

Legendarul stadion Camp Nou își schimbă numele. Barcelona a semnat un parteneriat cu cel mai popular serviciu de de streaming audio din lume, iar catalanii vor primi o avere.
Barcelona acord urias cu Spotify Cum vor arata tricourile si stadionul Foto
Barcelona şi Spotify au semnat un contract de sponsorizare de aproape 800 de milioane de euro
ADVERTISEMENT
04-04-2022
08:13

Cum vor arăta tricourile și stadionul Barcelonei odată cu semnarea acordului

Oficialii Barcelonei au dezvăluit cum vor arăta tricourile pe care le vor purta Pique și colegii săi după semnarea acordului uriaș cu Spotify. Acestea vor fi branduite cu numele noului sponsor principal.

În ceea ce privește stadionul Camp Nou, cele două entități și-au propus să-l transforme într-o adevărată scenă de nivel mondial, destinată atât fotbaliștilor, cât și artiștilor.

Suntem foarte bucuroși să anunțăm alianța cu o organizație cunoscută la nivel global precum Spotify. Acest parteneriat ne va permite să aducem clubul mai aproape de suporteri și să-i facem să se simtă parte din familia Barcelona, combinând divertismentul cu fotbalul.

De asemenea, este un pas înainte spre o nouă eră, care scoate în evidență, o dată în plus, caracterul inovativ și continua căutare a perfecțiunii care diferențiază Barcelona și o face un club unic”, a declarat președintele Barcelonei, Joan Laporta.

17-03-2022
14:39

Barcelona poate primi până la 70 de milioane de euro pe sezon

FC Barcelona și compania suedeză Spotify au confirmat că au ajuns la un acord privind un parteneriat strategic pe termen lung. Datele contractului vor fi făcute publice după Adunarea Extraordinară a Delegaților, care va avea loc pe 3 aprilie.

Cotidianul Mundo Deportivo a intrat, însă, în posesia unor informații legate de sumele de bani pe care le va vira Spotify.

Clubul va primi în primii patru ani 67,5 milioane de euro, care pot ajunge la 70. 57,5 milioane sunt pentru promovarea numelui pe tricoiurile de joc ale echipelor masculine și feminine de seniori.

Alte 5 milioane vor fi virați deoarece numele firmei ca fi trecut pe echipamentul de antrenament și tot atâtea pentru că stadionul se va numi Spotify Camp Nou.

Există și o clauză de 2,5 milioane pentru „bună practică din partea clubului în activarea contractului”. În total, în patru ani, Barça poate câștiga minimum 270 de milioane de euro.

În secțiunea „Drepturilor de denumire”, acordul indică faptul că Spotify va vira 5 milioane de euro în primii șase ani. Firma suedeză va avea opțiunea de a prelungi acordul pe încă 15 ani, perioadă în care va da între 15 și 20 de milioane de euro.

15-03-2022
20:53

Stadionul Camp Nou intră în reamenajare și va purta un nou nume

FC Barcelona și Spotify au ajuns la un acord privind un parteneriat strategic pe termen lung. Numele companiei platformei va apărea pe partea din față a tricourilor de joc și de antrenament atât pentru echipa masculină, cât și pentru cea feminină a clubului.

Mai mult, platforma globală de streaming audio va devini și partener al stadionului, care va fi redenumit Spotify Camp Nou. Acordul începe în iulie 2022 și va fi valabil următoarele patru sezoane, iar catalanii vor primi 280.000.000 de euro în această perioadă.

În tot acest timp arena va fi reamenajată într-o manieră ambițioasă, ca parte a proiectului Espai Barça care va transforma facilitățile clubului aducându-le la un nivel de clasă mondială.

Parteneriatul dintre Barcelona și Spotify este primul prin care un club de fotbal aduce împreună artiști și sportivi, oferind o scenă globală și noi oportunități de conectare pentru aceștia pe stadionul Spotify Camp Nou.

”Suntem foarte mândri să anunțăm o alianță de pionierat ca aceasta cu o organizație de renume mondial precum Spotify. Acest parteneriat ne va permite să continuăm să aducem Clubul mai aproape de fanii săi și să-i facem să se simtă, și mai mult, parte a familiei Barça prin experiențe unice, combinând două activități precum divertisment și fotbal, făcându-ne posibilă conectarea cu noi. audiențe din întreaga lume.

Este, de asemenea, o uniune cu care continuăm să facem pași înainte în această nouă eră pe care am început-o și care demonstrează, încă o dată, caracterul inovator și căutarea constantă a excelenței care disting Barça și l-au făcut un club unic în lume”, a declarat președintele Joan Laporta, pentru site-ul oficial al clubului.

Acordul aprobat și semnat de Consiliul de Administrație al FC Barcelona, ​​este supus ratificării Adunării Extraordinare a Membrilor Delegați care va avea loc pe data de 3 aprilie, prin procedură de vot electronic.

08-02-2022
13:22

Ferran Reverter, directorul executiv al Barcelonei, și-a anunțat plecarea

Directorul general al Barcelonei, Ferran Reverter, i-a comunicat marți, 8 februarie, lui Joan Laporta, președintele grupării catalane, dorința de a părăsi postul din „motive personale și familiale”.

Demisia convenită va intra în vigoare după ce clubul va găsi o altă persoană care să ocupe funcția. Vestea, anunțată de La Vanguardia, vine cu câteva ore înainte ca acordul de sponsorizare cu Spotify, în valoare de 280 de milioane, să fie oficializat.

Publicația menționează că discrepanțele în alegerea noului sponsor ar fi unul dintre motivele pentru care Reverter a demisionat, dar nu singurul.

Acum acum aproape un an am decis să părăsesc Germania și să revin la Barcelona din motive care țin de familie și, la scurt timp, am acceptat provocarea pe care mi-a propus-o președintele Joan Laporta, de a conduce zona executivă a clubului.

Aceste luni au fost incitante și mulțumesc președintelui clubului pentru încredere și pentru tot entuziasmul și capacitatea de conducere, deoarece FC Barcelona are în prezent o echipă de conducere de nivel superior, capabilă să repoziționeze Barça ca lider mondial.

Personal, am depus mult efort și dăruire în aceste luni, dar vreau să mă concentrez pe scopul pentru care m-am întors la Barcelona, și anume să dedic mai mult timp proiectelor personale și familiale”, a anunțat Reverter.

Deși ambele părți vorbesc despre o despărțire amicală, as.com scrie că au existat diferențe de opinie în jurul unor decizii precum sponsorizarea de către Spotify, altele legate de piața criptomonedelor, dar și unele de natură sportivă.

Publicația mai menționează că decizia lui Reverter va amâna anunțarea oficială a acordului de sponsorizare cu Sportify.

07-02-2022
21:53

Spotify, noul sponsor al Barcelonei

Oficialii clubului FC Barcelona și cei ai companiei Spotify au ajuns la un acord pentru ca suedezii să devină sponsorul principal al echipei din sezonul viitor.

Conform publicației Mundo Deportivo, contractul va fi semnat, marți, 8 februarie, iar catalanii vor încasa 280 de milioane de euro în următorii trei ani. Acordul include apariția numelui sponsorului pe tricourile echipelor masculine și feminine, pe echipamentul de antrenament și asupra stadionului care se va numi ”Camp Nou Spotify”.

Barcelona este sponsorizată în acest moment de Rakuten, de la care primește 55 de milioane de euro pe sezon.

FC Barcelona se va despărți în această vară de Rakuten. Colaborarea cu grupul nipon a demarat în 2017 și a fost prelungită în octombrie 2020. În primele patru sezoane a adus câte 55 de milioane de euro, iar în ultimul, urmare a pandemiei, 30 de milioane de euro.

Chiar dacă situația financiară nu este bună, iar echipa este în reconstrucție, catalanii nu duc lipsă de propuneri, cea mai serioasă fiind de la Spotify. Care, scrie presa iberică, își dorește chiar un parteneriat mai amplu decât cel anunțat inițial.

ADVERTISEMENT

Spotify nu se rezumă doar la echipament

Inițial, așa cum cunoașteți deja, negocierile au fost centrate pe poziția pe care Rakuten o deține pe tricoul de joc până la 30 iunie. Și pe care niponii nu și-o mai doresc, lucru exprimat tranșant atunci când președintele Joan Laporta a propus prelungirea contractului.

În luptă pentru această poziție sunt VeganNation, care a propus o sumă uriașă, Polkadot și Spotify. Și, se pare, discuțiile cu compania de servicii multimedia din Suedia par să atingă și alte repere.

ADVERTISEMENT

Și nu vorbim doar despre spatele tricoului de antrenament, acolo unde este prezentă acum Beko (alături de mâneca celui de joc). Ci și, scrie El Mundo Deportivo, de Camp Nou, care ar urma să se numească, pentru o perioadă, Camp Nou Spotify.

Cât oferă și care sunt atuurile suedezilor

Potrivit unor surse apropiate de conducerea clubului, oferta suedezilor este pentru o sumă între 60 și 65 de milioane de euro. Nu este însă clar dacă aceasta vizează și stadionul, iar cele mai multe surse spun că nu.

ADVERTISEMENT

De altfel, în ceea ce privește arena, care urmează să fie modernizată în proiectul Espai Barca, nu este vorba despre o schimbare imediată. Și, în plus, se negociază intens vizavi de perioadă. Suedezii își doresc un termen scurt, în timp ce conducerea clubului ar vrea un acord pe 15-30 de ani.

Dincolo însă de aceste detalii, se pare că Spotify, ca și partener, reprezintă o soluție dorită de Laporta și echipa sa. Iar argumentele sunt puterea mărcii și solvabilitatea sa evidentă la nivel economic.

ADVERTISEMENT

Spotify este cel mai mare furnizor de servicii de streaming muzical din lume. Are 381 de milioane de utilizatori activi, între care 172 de milioane de abonați plătitori. A fost fondată la Stockholm, în 2006, de Daniel Elk și Martin Lorentzon, și este acum disponibilă pe un total de 184 de piețe.

Ceea ce Spotify găsește foarte atractiv în Barça este numărul mare de fani din întreaga lume. De altfel, clubul catalan este cel cu cei mai mulți urmăritori pe rețelele de socializare. În iunie 2021, clubul a ajuns la 400 de milioane de urmăritori pe canalele digitale, iar numărul acestora este în creștere.

Vorbim despre 136 de milioane de urmăritori pe Facebook, urmat îndeaproape de Instagram (118 milioane) și Twitter (71). Li se adaugă 33 de milioane pe Line, un canal cu prezență puternică în Asia. Ca și cele 12 milioane de la YouTube, cele 9 de la TikTok și 24 de milioane pe Viber, Snapchat, Weibo și Douy.

ADVERTISEMENT