FCSB e cea mai urmărită echipă din SuperLiga pe Facebook și Instagram, însă lucrurile nu stau deloc la fel și pe Tik-Tok, platforma preferată a lui Gigi Mustață și a fanilor tineri în general.
Un fan al FCSB l-a pus în dificultate pe Mihai Stoica: „De ce nu avem în club mai multe filmuleţe pe TikTok cum au cluburi ca Atletico, Manchester City, Tottenham sau un alt tip de promovare asemănător?”.
Oficialul FCSB a recunoscut minusul de comunicare: „Nu stăm foarte bine la capitolul ăsta. Ştiu, are dreptate prietenul emisiunii noastre. O să încercăm să facem paşi în direcţia asta.
Deocamdată, suntem atât de concentraţi la toate nivelele, nu doar la cel al vestiarului, să câştigăm un campionat după atât amar de vreme. Iar, după aia, o să avem timp şi de TikTok, de Instagram, de Facebook şi de toate”.
Mihai Stoica dezvăluie însă că mai există un alt motiv pentru care FCSB a neglijat această platformă: „Suntem foarte atenţi cu tot ce punem ca nu cumva să avem iar probleme cu accesul în Ghencea, dar nu e neapărat vreo legătură la momentul ăsta cu procesele (n.r. cu CSA Steaua)”, a declarat Mihai Stoica la Orange Sport.
Fiica managerului general al FCSB se ocupă de strategie de comunicare a vicecampioanei României și are un salariu pe măsura responsabilității: 4.000 de euro pe lună.
„Eu și acum mă ocup de partea lor de social media. Să nu mă înjurați, vă rog! Oricum primesc foarte multe mesaje urâte. Nu prea știu oamenii că eu mă ocup de social media, am evitat să spun. Nu sunt singura care se ocupă.
(n.r.- dacă Gigi Becali sau MM Stoica îi sunt șefi) Niciunul, pentru că ei nu au neapărat legătură cu partea de social media. Eu îl mai întreb pe tata de ce nu lucrează mai mult la contul lui de Instagram”, a explicat Teodora Stoica la podcastul lui Cătălin Măruță.
FCSB are 1,7 milioane de urmăritori pe pagina oficială de Facebook, în timp ce Instagram liderul din Liga 1 a adunat 279.000 de urmăritori. Chiar și în aceste condiții, FCSB are peste 110.000 de fani și pe TikTok.