Life

Filmul care rupe topurile Netflix. E la modă chiar și în România

Producția cea mai vizionată de pe Netflix. E în preferințele românilor zilele acestea. Franciza a fost urmărită în număr mare.
29.12.2022 | 08:49
Filmul care rupe topurile Netflix E la moda chiar si in Romania
Producția cea mai vizionată de pe Netflix. E în preferințele românilor zilele acestea. Sursa foto: Instagram.com
ADVERTISEMENT

Filmul care rupe topurile Netflix. E la modă chiar și în România, fiind vorba de o continuare care îi are în roluri principale pe actorii Daniel Craig şi Edward Norton. Pelicula a apărut scurt timp și în cinematografe.

Producția cea mai vizionată de pe Netflix. E în preferințele românilor zilele acestea

Glass Onion: A Knives Out Mystery a fost cel mai vizionat film pe platforma de streaming Netflix, în ziua de Crăciun, lucru care l-a poziționat pe primul loc în topurile românești, dar și din străinătate. A fost vizionat timp de 82,1 milioane de ore în perioada 19-25 decembrie 2022.

ADVERTISEMENT

Producția a fost lansată pe 23 decembrie 2022, ceea ce înseamnă că a fost disponibilă pe platformă doar în ultimele 3 zile. Cu această ocazie Netflix a făcut o estimare și a împărțit orele de vizionare la durata de 2,3 ore a filmului și a ajuns la concluzia că 35 de milioane de gospodării au fost conectate.

Continuarea filmului Knives Out, lansat în 2019, a urcat rapid în preferințele oamenilor într-un timp extrem de scurt.

ADVERTISEMENT

Povestea peliculei este legată de faimosul detectiv Benoit Blanc care pleacă în Grecia pentru a dezlega un mister. Întreaga acțiune implică un miliardar din lumea tehnologiei și grupul său de prieteni.

Din distribuția peliculei mai fac parte nume mari precum: Kate Hudson, Janelle Monáe, Kathryn Hahn, Leslie Odom Jr., Jessica Henwick, Madelyn Cline și Dave Bautista.

ADVERTISEMENT

Glass Onion: A Knives Out Mystery, un succes pentru Netflix

Glass Onion: A Knives Out Mystery se dovedește un real succes pentru Netflix, după ce platforma de streaming a plătit peste 450 de milioane de dolari pentru drepturile la două continuări în urmă cu un an.

De asemenea, reprezentanții site-ului au mai achitat 40 de milioane de dolari pentru a produce Glass Onion, partea care se difuzează în momentul de față.

ADVERTISEMENT

Totodată, Netflix urmează să afle dacă investiția sa a fost una de bun augur sau nu pentru că topul celor 10 filme de pe Netflix se modifică în fiecare săptămână.

ADVERTISEMENT
Tags: