Sport

FRF, nouă lovitură de imagine. Surpriza pregătită la meciul amical cu Irlanda de Nord

Federația Română de Fotbal a lansat un nou proiect de imagine: „Naționala Culturii”, în colaborare cu Artmark. FANATIK are detalii inedite.
23.01.2024 | 17:42
FRF aduce „Naționala Culturii” la meciul România - Irlanda de Nord. Sursă foto: colaj Fanatik
ADVERTISEMENT

FRF a lansat un nou proiect extrem de interesant în colaborare cu cea mai cunoscută casă de licitații de artă din București. FANATIK a fost la fața locului pentru a afla despre ce este vorba.

FRF a lansat un proiect inedit: „Naționala Culturii”. Licitație pentru un caz umanitar

Unele dintre cele mai grele nume din istoria culturii române au îmbrăcat tricoul echipei naționale a României de la Euro 2024. În ordinea numerelor de pe tricou: Ștefan Luchian (1), Emil Cioran (8), Lucian Blaga (9), Mircea Eliade (13), Mihai Eminescu (15), Constantin Brâncuși (19), Dimitrie Cantemir (26), Ion Luca Caragiale (30), Nicolae Grigorescu (38), Nicolae Tonitza (86), George Enescu (81).

ADVERTISEMENT

Tricourile vor fi scoase la licitație și doritorii vor putea face oferte până pe data de 31 mai. Banii vor ajunge către o cauză umanitară. Campania a fost lansată chiar pe 15 ianuarie de Ziua Culturii Naționale și a lui Mihai Eminescu.

Licitația este deja un real succes, iar pentru tricoul poetului național s-a ajuns deja la suma de 400 de euro. FANATIK a stat de vorbă cu Anca Bejan, managerul de comunicare și PR de la Artmark, care s-a ocupat de această campanie în colaborare cu FRF.

ADVERTISEMENT

FRF și Artmark și-au dat mâna pentru „Naționala Culturii”: „Au fost extrem de profesioniști”

Tricourile tronează pe scara monumentală a superbului imobil din inima Capitalei de pe strada C.A. Rosetti numărul 5, Palatul Cesianu-Racoviță. Încercăm să aflăm mai multe despre campania inedită: „Ideea a venit din partea celor de la FRF. Au fost extrem de profesioniști și chiar țin să le mulțumesc pentru promtitudine pentru că nu a fost mult timp la dispoziție. 

Numerele de pe tricouri sunt cifre importante pentru aceste personalități, de obicei data de naștere. De aceea nu a fost ales numărul zece. Am încercat să alegem personalități din mai multe ramuri, care să fie reprezentative.

ADVERTISEMENT

Tricourile o să mai apară și la alte evenimente. Am văzut că acum jucătorii își pun pe tricou mai nou cifre importante pentru ei. Asta am încercat și noi să facem. Oricine își dorește poate licita pentru ele pe site-ul artmark.ro”.

FRF, surpriză specială pentru suporteri la primul meci amical după calificarea la Campionatul European

FANATIK a aflat că „Naționala Culturii” va fi pe stadion la meciul amical cu Irlanda de Nord pe Arena Națională. Prima partidă după calificarea entuziasmantă la Campionatul European din Germania.

ADVERTISEMENT

Partida va avea loc pe data de 22 de martie. „Tricolorii” vor mai disputa un meci amical împotriva Columbiei la Madrid. Licitația pentru tricouri pornește de la 100 de euro. Toți banii strânși vor fi donați către o cauză umanitară dedicată împotriva abandonului școlar în campania „Licitații de Fapte Bune”.

Miodrag Belodedici și Marius Niculae, ambasadorii FRF, au lansat cu fast noua campanie a FRF

Miodrag Belodedici, membru în Comisia Tehnică, și Marius Niculae, director sportiv al loturilor naționale de tineret și juniori, au participat la evenimentul de lansare a acestui nou proiect: „E o mândrie pentru mine să fiu aici și să văd acestre tricouri personalizate cu numele unor valori ale României. Este o echipă cu foarte multă calitate, care într-adevăr a scris istorie!

Dacă ar fi să aleg un singur tricou, acela ar fi al lui Eminescu, el era mai tehnic, avea finețe. Așa am fost și eu ca fotbalist, nu am fost un jucător dur, precum alți colegi de-ai mei din defensivă”, a spus dublul câștigător al Cupei Campionilor Europeni.

Fostul atacant al lui Dinamo și Sporting Lisabona a declarat de asemenea: „Educația, cultura și fotbalul cred că fac o echipă foarte bună! Aceste tricouri sunt foarte grele, având în vedere marile nume pe care le poartă. Sunt personalități uriașe, care fac mândri românii. Sperăm ca același lucru să îl realizeze și echipa noastră națională în această vară. Avem speranțe pentru că jucătorii au arătat în preliminarii că pot face românii fericiți”.

„În folclorul românesc, puterea voinicilor luptători stătea în brâu și ne dorim ca acesta să ne inspire în continuare. Așadar, intrăm în luptă cu un tricou puternic pentru suporteri puternici. Brâul conține elemente emblematice pentru regiunile istorice ale României, o trimitere la trecutul nostru comun, cel care ne aduce împreună și ne motivează să credem și să continuăm. Pe teren sau în tribune, avem același țel: să clădim succesul echipei naționale! Și acum și al Naționalei Culturii”, comunicat FRF

  • 400 de euro e cea mai mare ofertă pentru tricoul naționalei cu numele lui Mihai Eminescu
  • 31 mai e data la care se încheie licitația pentru tricourile „Naționalei Culturii”
  • 2 meciuri amicale dispută România înainte de Euro 2024: cu Irlanda de Nord și Columbia
ADVERTISEMENT
Tags: