News

Încă un fruct a fost retras de la vânzare. Acesta era comercializat de Kaufland

ANSVSA a anunțat că încă un fruct a fost retras de la vânzare din cauza depășirii limitei legale de pesticide. Acesta era comercializat de hypermarketul Kaufland
22.03.2022 | 15:00
Inca un fruct a fost retras de la vanzare Acesta era comercializat de Kaufland
ADVERTISEMENT

Lanțul de magazine Kaufland a retras de la vânzare încă un fruct, din cauza depășirii limitei legale de pesticide. Anunțul a fost făcut de reprezentanții ANSVSA.

Încă un fruct a fost retras de la vânzare

La nici trei săptămâni de la retragerea unui lot de pomelo din mai multe magazine din România, un alt fruct ar fi depășit limita legală de pesticide.

ADVERTISEMENT

Potrivit unui comunicat al Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor, un lot de avocado bio a fost retras din hypermarketurile Kaufland.

“Kaufland a retras voluntar și preventiv, din motive ce țin de protejarea consumatorilor, următorul produs:

ADVERTISEMENT

K- BIO AVOCADO 2 BUC
GTIN 4337185861307
LOT: 1005
Origine: Columbia
Furnizor: Eosta B.V.
IJsermanweg 15
2742 KH Waddinxveen, Olanda”, este precizat în comunicatul ANSVSA.

Lotul de avocado bio a fost comercializat în magazinele Kaufland în perioada 11 – 18 martie 2022.

ADVERTISEMENT

De ce a fost retras un lot de avocado bio

Inspectorii sanitar-veterinari au precizat faptul că lotul rechemat de Kaufland a depășit limita legală de pesticide.

“Motivul rechemării: depăşirea limitei legale de reziduuri de pesticide (clorpirifos și clorfenapir). Pentru a proteja siguranța consumatorilor, Kaufland a reacționat și a retras de la comercializare produsul”, a mai transmis ANSVSA.

ADVERTISEMENT

Astfel, toți clienții care au cumpărat acest produs sunt rugați să nu îl consume și să îl returneze în orice magazin Kaufland, până la data de 1 aprilie 2022.

Aceștia vor primi banii înapoi, fără a fi nevoie să prezinte bonul fiscal care atestă achiziția fructului retras de la vânzare.

“Kaufland își cere scuze clienților pentru situația creată. Pentru informații, clienții au la dispoziție numărul de telefon al Centrului Relații Clienți, 0800 080 888, apelabil gratuit (număr apelabil doar din rețelele Vodafone, Orange, Telekom și Digi-RCS&RDS), de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00, iar sâmbăta în intervalul 08.00 – 17.00 sau în scris accesând www.kaufland.ro/contact”, este mesajul transmis de reprezentanții lanțului de magazine, prin intermediul comunicatului postat pe site-ul ANSVSA.

ADVERTISEMENT