De mai bine de o săptămână, fotbalul din Liga 1 este închis. Epidemia de coronavirus a luat amploare și în țara noastră, iar conducătorii fotbalului au suspendat toate competițiile. În acest context, cluburile caută soluții pentru a menține contactul cu fanii, dar și pentru a scoate profit, situația financiară fiind la rândul ei una foarte grea.
Cum ”Vulcanul de pe Ion Oblemenco” este ”stins” în această perioadă și, mai mult ca sigur, în bună parte din primăvară, oficialii celor de la Universitatea Craiova inovează și lansează o ideea de marketing inedită.
Astfel, Universitatea Craiova pare că a dat de metoda prin care poate scoate venituri și în plină epidemie de coronavirus. Cum gruparea olteană nu vinde bilete, nici echipamente și nici alte suveniruri la magazinul oficial, dar are altă ofertă pentru fani.
Departamentul de marketing al clubului din Bănie a lansat pe piață statuete personalizate pentru fiecare jucător al echipei, cu dimensiunea de 15 centimetri.
Fanii îi pot avea acasă, pe birou, în living sau în vitrină pe Andrei Ivan, Alex Cicâldău, Kamer Qaka, Mirko Pigliacelli, Dan Nistor, sau Valentin Mihăilă. Prețul nu e unul uriaș, dar nici foarte mic: 1199 lei.
Clubul oltean a postat pe contul oficial de YouTube un filmuleț de prezentare al figurinelor care îi reprezintă pe jucătorii din lotul lui Corneliu Papură.
După un început foarte bun de an 2020, Universitatea Craiova a intrat într-o oarecare criză în ultimele runde din Liga 1.
Oltenii au început să piardă puncte în campionat și au fost eliminați și din Cupa României de către Poli Iași.
Înainte de întreruperea sezonului, eveniment survenit din cauza epidemiei de coronavirus, Craiova a fost surclasată de FCSB, scor 1-4, pe Arena Națională.