Life

Maria Andria, vacanță distrusă din cauza unui zbor ratat: ”Erau femei cu copii care urlau”

Nicio vacanță, fără peripeții! Aceasta pare să fie premisa Mariei Andria, care mereu ne șochează cu escapadele sale! De data aceasta, simpatica artista vine cu povești din Praga!
18.01.2024 | 11:00
Maria Andria vacanta distrusa din cauza unui zbor ratat Erau femei cu copii care urlau
Maria Andria și soțul, vacanță ratată din cauza unui zbor / Fotomotaj: Fanatik
ADVERTISEMENT

Pe oriunde merge, Maria Andria trebuie să aibă parte de câte o provocare! După ce v-am povestit cum cineva i-a furat bradul de Crăciun chiar din fața casei, după sărbători, cântăreața și iubitul ei au decis să meargă într-o escapadă romantică.

Maria Andria, scenariu de film de comedie, în Praga

Deși totul trebuia să decurgă ca la carte, ei bine, Maria Andria și partenerul ei au uitat complet să verifice cum va fi vemea în Praga, destinația în care urmau să petreacă mai multe zile de poveste. Deși este ceva absolut firesc să verifici temperaturile înainte să plănuiești o vacanță, amândoi au omis acest lucru și s-au trezit că fac țurțuri peste hotare! Obișnuiți cu vremea caldă din Cipru, cei doi nu și-au pus deloc haine groase în bagaj!

ADVERTISEMENT

”Nici eu, nici Matteo nu ne-am uitat înainte să ajungem în Praga cum va fi vremea. Pur și simplu, nu ne-am gândit să ne uităm. Eu mi-am luat câteva perechi de dresuri prin care mi se vede piciorul, fustițe și rochițe de zi, iar acolo erau -10 grade!

Era un frig de te înțepa! Imediat cum am ieșit din aeroport, am simțit că mi se taie respirația! Atât de frig era!”, spune Maria Andria, în exclusivitate pentru FANATIK.

Deși nu era o vacanță destinată shopping-ului, Maria și iubitul ei, Matteo, n-au avut încotro! Vrând, nevrând, au fost obligați să bage adânc mână în buzunar și să cutreiere magazinele din Praga! Totul, pentru a nu îngheța de frig!

”Așa că am decis că trebuie neapărat să mergem amândoi să ne cumpărăm garderobă nouă din Praga! Ne-au înghețat fundurile, haha! Nu am ales bine perioada! Trebuia să alegem altă lună!

ADVERTISEMENT

A trebuit să stăm îmbrăcați ca eschimosii! Am cărat valize de câte 20 de kilograme degeaba! N-am purtat absolut nimic din ce am adus cu noi din Cipru!”, povestește Maria Andria, supărată că n-a avut parte să poarte rochițele aduse din țara natală.

Vedeta, blocată în Praga două zile

Peripețiile Mariei Andria din concediu nu s-au terminat aici însă! La plecare, zborul avionului cu care trebuia să se reîntoarcă în Cipru a fost anulat! Artista a trecut prin clipe extrem de dificile în aeroport.

ADVERTISEMENT

”Erau femei cu copii care urlau, oameni care dormeau efectiv pe jos, în aeroport! Din 3 în 3 ore ne anunțau că vom avea zbor, apoi că s-a anulat iar! Ne-au ținut așa ore întregi! Ne-au trimis după la hotel și ne-au zis că vom avea zbor a doua zi, la ora 7. Ne-am dus, am dormit, iar la 04:45 am fost înapoi în aeroport, sperând să ajungem acasă, în Cipru.

La 7 fără ceva însă, ne-au zis că iar s-a amânat zborul și că vom zbura la 9! Așteptăm, așteptăm, i-am si zis lui Matteo:  ‘Dacă noi zburăm acum, eu mă fac astronaut!’ Așa că i-am zis să caute bilete de tren să mergem prin Viena”, dezvăluie Maria Andria.

Neavând altă variantă, cei doi au trebuit să bage iar adânc mâna în buzunar, asta după ce cheltuiseră deja destul pe haine noi, ca să cumpere iar bilete de tren și de avion!

”Așa că am luat un taxi, am mers la gară în Praga și ne-am îndreptat către Viena, doar, doar să ajungem odată pentru totdeauna în Cipru! A trebuit să cumpărăm alte bilete Viena – Larnaca din cauza agenției de zbor!

Trebuia să ajungem în Cipru vineri dimineață și am ajuns duminică seara! Eram plină de nervi! Îți dai seama, cu bagaje de câte 20 de kilograme dupa noi prin aeroport, apoi prin gară!”, adaugă Maria Andria.

Pe lângă atâtea cheltuieli neprevăzute, timp pierdut și energie consumată, unul dintre ei s-a mai și îmbolnăvit! ”Vin luna viitoare în România, sper să nu pățesc la fel! Matteo s-a și îmbolnăvit pe drum! Nu doresc nimănui să i se întâmple așa ceva! Este foarte urât!”, încheie simpatica artistă.