Federația Română de Fotbal a anunțat un nou parteneriat pentru imaginea naționalei, chiar înaintea partidei cu Irlanda de Nord, pentru care s-au vândut peste 25.000 de bilete. Parteneriatul se va întinde pe o perioadă de cel puțin 4 ani, fiind dezvoltat cu unul dintre liderii actuali ai segmentului de haine de business de pe plan autohton, ce a mai colaborat activ în trecut cu un alt club din Superliga.
Parteneriatul, care a fost anunțat la Casa Fotbalului, la doar o săptămână de la prelunigrea unui contract cu un partener vital, se va întinde până la finalul anului 2027, ceea ce înseamnă că Drăgușin, Stanciu și restul tricolorilor vor purta costumele distribuite de noul partener. Brandul ales este unul românesc, mai precis Bigotti, unul dintre cele mai populare pe plan autohton.
Răzvan Burleanu a oferit și o serie de declarații cu privire la parteneriatul semnat alături de reprezentanți ai departamentului de vânzări și corporate ai brandului de haine business, unde a punctat beneficiile acestei colaborări.
„[..] Mă bucur că un brand național de succes recunoscut pentru calitatea și stilul său ireproșabile își dorește să-i susțînă pe tricolori. Suntem încrezători că această colaborare va contribui la creșterea vizibilitățîi și promovării echipei naționale, consolidându-ne poziția în inimile suporterilor”, a declarat Răzvan Burleanu, pe site-ul Federației Române de Fotbal.
De asemenea, reprezentanții Bigotti sosiți la Casa Fotbalului pentru acest eveniment au comentat și ei despre beneficiile parteneriatului și au completat spunând că acest pas este unul important pentru ca naționala României să exceleze.
“[..] Această colaborare marchează nu doar o uniune între două entități puternice, ci și un pas hotărât către performanța și excelența în lumea modei masculine și a sportului. [..]“ a adăugat și George Olteanu, reprezentantul Bigotti trimis la acest eveniment, conform sursei citate.
Brandul nu este la prima colaborare din sportul românesc, întrucât este un partener vechi al clubului patronat de Gigi Becali. Liderul actual al Superligii are un parteneriat cu o vechime de peste 15 ani, Bigotti îmbrăcându-i pe jucătorii clubului roș-albaștru în delegațiile oficiale importante.
Clubul lui Gigi Becali apare în momentele cheie, mai ales în partidele disputate în competițiile europene, în haine produse și distribuite de Bigotti, ceea ce a adus un plus de imagine brandului, dar și FCSB-ului pe plan internațional.
Bigotti se află pe piața autohtonă de aproape 30 de ani, unde a încercat întotdeauna să îmbine piese elegante, smart și casual pentru a oferi un stil unic, ceea ce i-a ajutat să se diferențieze pe plan național.