Din 2020 încoace, Oana Roman își promovează intens afacerea cu haine prin intermediul rețelelor de socializare. Merită această promovare? FANATIK a aflat dacă publicitatea pe care și-o face fata fostului premier al României e una de bun augur sau, dimpotrivă, a avut mai mult de pierdut.
Oana Roman comercializează articole vestimentare online, iar afacerea a fost deschisă împreună cu partenerul ei, Marius Elisei.
Business-ul pe care îl au împreună a fost, la un moment, și motiv de dispută între cei doi. La una dintre despărțirile celor doi, Oana a fost lăsată fără afacerea ei. După ce s-a împăcat cu Marius a reînceput să lucreze pentru magazinul online.
Mio Boutique, căci așa se numește firma Oanei Roman, figurează cu un profit în scădere, potrivit informațiilor consultate de FANATIK. Vedeta tv a raportat la ANAF niște câștiguri cu 35% mai mici, așadar, în 2021, față de 2020, anul în care și-a deschis afacerea.
Oana vinde la prețuri destul de accesibile rochii, colanți, cărți, geci, fuste, cămăși, treninguri și o serie de accesorii.
Potrivit datelor raportate către ANAF, Oana a avut un profit net în 2021 de 66.113 lei, mai puțin față de 2020, când a avut câștiguri totale de 103.245 lei.
De acest business se ocupă personal Oana Roman, căci nu figurează niciun angajat, deci fosta prezentatoare tv nu are parte de ajutoare ori de subalterni în gestionarea comerțului cu amănuntul.
Cifra de afaceri raportată de Mio Boutique este, în 2021, de 105.541 lei, mai puțin față de 2020, când era 156.043 lei.
Legat de taraba online a Oanei Roman au existat o serie de controverse apărute în spațiul public de când fiica ex-liderului Petre Roman s-a făcut mare antreprenoare.
Nevasta lui Marius Elisei a fost surprinsă de o echipă de paparazzi de la CANCAN.RO cumpărând produsele pe care le vinde de la centrul comercial Dragonul Roșu. Acolo pot fi găsite o gamă largă de produse en-gros. În tot acest timp, Oana susținea că hainele sunt achiziționate din cu totul altă parte.
În ciuda tuturor acestor mici cârcoteli legate de afacerea ei, vedeta se declară mulțumită de ceea ce a putut realiza și muncește din plin pentru business-ul ei. Ba mai mult, ea este și cea care probează hainele pentru a le promova, pozându-se pentru rețelele de socializare.
Oana Roman e una dintre vedetele care oferă cele mai suculente subiecte presei mondene de la noi, în special atunci când vine vorba despre relația ei cu Marius Elisei.
Cei doi au trecut de curând printr-un episod neplăcut, care s-ar fi petrecut la un eveniment în familia Sfăt-Pastramă. Marius s-a plâns că a fost lăsat fără cheie după petrecerea respectivă, în stradă, iar apoi Oana a simțit nevoia să lămurească tot ce s-a petrecut între cei doi.
Există și varianta ca toate aceste certuri să fie doar praf în ochi pentru a-și promova afacerea cu haine. Până acum, însă, din datele pe care vi le-am prezentat, se pare că nu prea le-a ieșit strategia. Asta dacă a existat, evident, vreuna, căci firma e pe pierdere.