News

”Ilegalități de ordinul milioanelor!” Piedone dezgroapă secretele Primăriei Sectorului 5

21.11.2020 | 13:26
Ilegalitati de ordinul milioanelor Piedone dezgroapa secretele Primariei Sectorului 5
ADVERTISEMENT

Cristian Popescu Piedone (PPU-SL) a dezvăluit lucruri grave petrecute la Primăria Sectorului 5. Acesta a publicat documente în care se regăsesc ”ilegalități de ordinul milioanelor de lei”.

Piedone acuză foștii angajați de deplasări ilegale făcute pe sume uriaşe, plăţi nejustificate pentru servicii de salubrizare neefectuate şi cheltuieli cu utilităţile de aproape 2.000.000 de lei.

ADVERTISEMENT

Noul primar umanist al sectorului 5 a preluat mandatul de la Daniel Florea după alegerile din 27 septembrie.

Piedone face publice rapoartele Curții de Conturi

O dezvăluire face referire la o deplasare la Cannes, în Franța. S-au plătit 150.000 de euro pentru o călătorie la un târg expoziţional din martie. Mai mult, evenimentul a fost anulat din cauza pandemiei de COVID-19.

ADVERTISEMENT

”Un exemplu de deplasare făcută ilegal este cea de la Cannes (Franța), în perioada 10-13 martie 2020, pentru care a fost plătită suma de 753.911 lei (peste 150.000 de euro), în condițiile în care evenimentul legat de un târg expozițional la care ar fi trebuit să participe reprezentanți ai Primăriei Sectorului 5 fost anulat din cauza pandemiei de COVID-19,”a transmis Primăria S5.

Într-un mesaj intitulat „TRANSPARENȚA – PRIORITATEA PRIMARULUI CRISTIAN-VICTOR POPESCU PIEDONE”, primăria Sectorului 5 a dat mai multe lămuriri pe pagina de Facebook.

ADVERTISEMENT

”În acest sens, edilul Sectorului 5 a făcut publice rapoartele ultimelor controale ale Curții de Conturi pe pagina web a administrației publice locale. Controalele privesc activitatea Primăriei Sectorului 5 din anii 2018, 2019 și parțial din 2020. Este pentru prima dată când astfel de documente sunt făcute publice pe site-ul Primăriei Sectorului 5.

​În raportele Curții de Conturi se regăsesc deplasări făcute ilegal pe sume foarte mari, atât ale celor aflați în trecut la conducere, dar și ale unor angajați, plăți nejustificate pentru servicii de salubrizare neefectuate, plăți neînregistrate, neînregistrarea unor obligații certe față de terți, cheltuieli cu utilitățile de aproape 2 milioane de lei, înregistrate în 2018 chiar dacă acestea erau din 2017, sume de ordinul milioanelor de lei de recuperat de la vechea conducere și foști angajați ai primăriei sau finanțări ale unor ONG-uri care nu sunt de utilitate publică”, se arată în mesaj.

ADVERTISEMENT

Rapoartele Curții de Conturi le puteți găsi AICI.