Life

Povestea dramatică a Cristinei Bâtlan, noul jurat de la Imperiul Leilor. Băiețelul ei s-a născut prematur și avea 815 grame

10.02.2021 | 18:18
Povestea dramatica a Cristinei Batlan noul jurat de la Imperiul Leilor Baietelul ei sa nascut prematur si avea 815 grame
Băiețelul afaceristei cântărea la naștere 815 grame. Sursa foto: Facebook
ADVERTISEMENT

Este fondatoarea brandului de încălțăminte Musette, deține două fabrici, 28 de magazine (în țară și peste hotare) și se poate lăuda cu o cifră de afaceri de peste 16 milioane de euro pe an, care o situează la loc de cinste în topul celor mai bogate femei din România. Unde mai pui că a acceptat să facă parte din echipa noului sezon al emisiunii Imperiul Leilor și să întindă astfel o mână de ajutor afacerilor aflate la început de drum.

Cu o așa „carte de vizită”, ai fi tentat să spui că viața nu i-a scos în cale niciun obstacol. Din păcate, lucrurile nu stau chiar așa. Cristina Bâtlan, căci despre ea vom vorbi în continuare, a născut prematur, la 5 luni și jumătate, un băiețel care cântărea atunci doar 815 grame.

ADVERTISEMENT

Nici nu apucase să vadă bine lumina zilei, că micuțul a avut nevoie de o operație la ochi. În ciuda greutăților, a luptat ca o leoaică alături de cel care îi este partener de viață, pentru ca Adi să dea uitării toate problemele de sănătate.

Cristina Bâtlan, jurata de la Imperiul Leilor, a născut la cinci luni

L-am operat la ochi la minus trei săptămâni. Adică înainte de termenul la care trebuia să se nască. Înainte de operație am contactat peste 90 de doctori.

ADVERTISEMENT

Din păcate cei mai buni doctori fie nu erau în România, fie nu aveau aparatura necesară. Până la urmă, am găsit un medic în România, care l-a operat și a făcut o treabă extraordinară.

Acum, Adi este perfect. A recuperat tot! Este perfect din punct și din punct de vedere locomotor și din punct de vedere cerebral”, a dezvăluit Cristina Bâtlan.

ADVERTISEMENT

Drumul spre o viață de afaceri cu succes nu a fost deloc ușor

A debutat în industria modei la 19 ani, de îndată ce a realizat că Dreptul nu se numără printre cele mai arzătoare vise ale sale și a decis să urmeze cursurile unei facultăți de peste hotare.

Nu de alta, dar românii doar ce ieșiseră de sub jugul comunist și nu aveau foarte multe cunoștințe în domeniu. „De când am lansat produsul Musette, un produs care să ne reprezinte și care să fie imaginea noastră într-o piață, ne-am dorit să concurăm cu cele mai mari case de modă din lume”, a explicat noul jurat al emisiunii Imperiul Leilor.

ADVERTISEMENT

La 19 ani am început să lucrăm cu țesături, cu cele mai mari case de modă din lume, cu cei mai mari producători la nivel mondial și i-am reprezentat în România.

Am învățat tot ceea ce înseamnă partea artistică pentru materii prime, am avut de învățat o dată pe partea creativă , al doilea lucru foarte important pe care nu am fi putut să-l învățăm din România, ci doar din Italia, aveam acces în fabricile lor, vedeam cum sunt laboratoarele, cum tratează zona de creație.

Și un alt lucru foarte important, am lucrat cu cel mai mare producător de vâscoză din lume, l-am reprezentat în România și vedeam cum își analizează activitatea în fiecare zi, indiferent că era top ten în Italia, cei mai bogați oameni din Italia, ori de câte ori călătoream cu el și mergeam într-un drum de o oră, de 45 de minute, pentru că mergeam cu avionul lui, își citea stocurile și avea o mie de pagini de stocuri și urmărea materiile prime.

Pentru noi, ăsta a fost cel mai bun exemplu să înțelegem că nu e suficient să fi bogat, că atunci când devii foarte bogat, foarte mare, drumul tău nu se oprește, treaba ta nu se oprește și obligația ta nu încetează.

De fapt, le ai pe toate și de multe ori mai mult. Noi nu primeam atunci stocuri de 2.000 sau 1.000 de pagini… ne uitam pe cinci hârtii, zece hârtii, acela era nivelul nostru.

Apoi ne-am dat seama că nu putem continua ca agenți și că nu este suficient pentru câtă pasiune avem și cum vrem să evoluăm și ne-am gândit să facem un produs propriu.

Puteam să alegem confecția de haine, hainele, pentru că era mult mai ușor, aveam materii prime la dispoziție, aveam know-how, aveam acces la toți furnizorii de materii prime însă deveneam concurenții clienților noștri pe care îi avusesem până atunci.

Și ni s-a părut incorect pentru că am avut întotdeauna un raport de activitate corect cu clienții noștri, erau deschiși față de noi, noi călătoream extrem de mult și puteam să le furnizăm multe informații, îi împingeam să concureze cu cele mai mari firme din lume, le aduceam țesăturile cele mai potrivite la acel moment, pentru că asta e lupta în modă: trebuie să ieși primul pe piață cu prețul cel mai bun și la timpul potrivit.

Și am decis să mergem în zona de încălțăminte, despre care nu știam nimic, ne plăceau doar pantofii, ne plăcea calitatea italiană pe care o înțelegeam ca fiind cea mai înaltă la acel moment, am început să studiem, am înțeles că România fusese unul din cei mai mari producători la nivel mondial, primul european, până în 1989, fabricile funcționau, nu erau poate foarte profitabile, însă produceau un număr foarte mare de pantofi”, a mai spus Cristina Bâtlan.

ADVERTISEMENT