Sport

Reportaj Fanatik de la fan shop-ul DDB. Cum a mers tentativa lui Dinamo de a strânge bani la derby-ul cu CSA Steaua. Foto

Suporterii lui Dinamo fac tot posibilul să ajute clubul cu bani. S-a întâmplat și la meciul cu CSA Steaua, când s-a deschis fan shop-ul DDB.
10.09.2022 | 01:39
Reportaj Fanatik de la fan shop-ul DDB. Cum a mers tenativa lui Dinamo de a strânge bani la derby-ul cu CSA Steaua. FOTO: sportpictures.eu
ADVERTISEMENT

FANATIK n-a lipsit de la cel mai tare meci al etapei a 6-a din Liga 2 Casa Pariurilor, Dinamo – CSA Steaua. Pe teren, spectacolul a lăsat de dorit, dar în tribune, cele două galerii au făcut un show incendiar ca în vremurile bune. În cele din urmă, „militarii” s-au impus cu 2-1, în timp ce roș-albii au încercat să câștige și ei de pe urma partidei, dar pe plan financiar.

DDB și-a mutat fan shop-ul la Arena Națională pentru duelul cu CSA Steaua. Cum au mers vânzarile

În încercarea de a ajuta clubul cu bani, dar și a plăti cheltuielile aferente închirierii Arenei Naționale pentru duelul cu CSA Steaua, Dinamo le-a oferit rivalilor din Ghencea nu mai puțin de 8000 de bilete. Steliștii au cumpărat cel puțin jumătate dintre tichete, având în vedere că a fost plin inelul 1 din Peluza Sud.

ADVERTISEMENT

Potrivit noilor clauze stabilite de Primăria Municipiului București, tariful minim pentru un meci pe Național Arena ar fi de 13000 de euro/eveniment fără TVA pentru meci, plus 10000 de euro/eveniment fără TVA servicii de operare.

Conducerea „câinilor roșii” nu a încercat să aibă o rețetă financiară de succes doar prin organizarea meciului pe cel mai mare stadion din țară, ci și prin deschiderea la arenă a fan shop-ului DDB.

ADVERTISEMENT

FANATIK a mers în vizită la magazinul destinat fanilor dinamoviști pentru a lua pulsul chiar înainte ca arbitrul Iulian Călin să dea fluierul de start. Acolo am găsit produse de merchandising de tot felul.

Deși nu s-au înghesuit în număr foarte mare, în timpul pe care l-am petrecut acolo au fost mai mereu în jur de zece suporteri dornici să își cumpere un produs cu însemnele echipei favorite. Cu toate acestea, interesul fanilor a fost sub așteptări. „N-a prea fost nebunie”, ne-au spus chiar oamenii care comercializau produsele DDB.

ADVERTISEMENT

La cea mai mare căutare au fost eșarfele, după cum ne-a spus și unul dintre vânzători. Era de altfel și unul dintre cele mai accesibile produse din punct de vedere al prețului: 30 de lei. Tot atât costa și o șapcă cu „Unicul căpitan” Cătălin Hîldan sau un fanion cu Dinamo.

Tricoul cu numele membrilor DDB, cel mai scump produs din fan shop

La polul opus, cele mai scumpe produse din fan shop erau tricourile oficiale pe care le-a purtat Dinamo în sezonul 2021-2022. Acestea erau disponibile în două culori diferite, roșu și negru. Un astfel de tricou costă 280 de lei și are o însemnătate aparte.

ADVERTISEMENT

Cel negru fost îmbrăcat de fotbaliștii din Ștefan cel Mare la derby-ul cu FCSB din 30 ianuarie 2022. Pe el sunt imprimate numele tuturor dinamoviștilor care au contribuit la obținerea licenței pentru sezonul 2021-2022, ultimul al lui Dinamo în primul eșalon.

Nici un hanorac cu „Doar Dinamo București” nu este foarte ieftin. Cine își dorește să poarte un astfel de articol vestimentar trebuie să scoată din buzunar 120 de lei. Mult mai la îndemână sunt însă tricourile personalizate DDB. O bucată costă doar 50 de lei.

  • 2 ani trecuseră de la ultimul meci organizat de Dinamo pe Arena Națională, 0-1 cu Universitatea Craiova, în octombrie 2020
  • 23000 de euro a plătit conducerea roș-albilor pentru a organiza meciul cu CSA Steaua pe cel mai mare stadion din România
ADVERTISEMENT