Life

Revolta unei familii de români care a fost la all inclusive în Bulgaria: “Mâncarea, de cantină. De banii ăştia am stat două săptămâni în Tenerife”

Revolta unei familii de români care a fost la all inclusive în Bulgaria. Condițiile de la resort nu au fost conform așteptărilor. Iată ce a postat o turistă.
31.08.2022 | 22:19
Revolta unei familii de români care a fost la all inclusive în Bulgaria. Sursa foto: travelplanner.ro
ADVERTISEMENT

O familie de români a fost recent la all inclusive în Bulgaria, însă condițiile de cazare de la hotel au lăsat de dorit. Pe rețelele sociale, o româncă și-a relatat experiența neplăcută din vacanța petrecută alături de cei dragi.

Revolta unei familii de români care a fost la all inclusive în Bulgaria

Mai mulți români au încercat să evite litoralul românesc, fiind nemulțumiți de prețurile mari și de condițiile de cazare, însă o familie a întâmpinat probleme și la un hotel din Bulgaria.

ADVERTISEMENT

O româncă a povestit experiența pe care a avut-o în vacanța în care a mers cu familia. Aceștia s-au dus la un hotel renumit de pe litoralul bulgăresc. Din păcate, nu au avut parte de condițiile de cazare la care s-au așteptat.

Femeia nu a mers niciodată într-o vacanță în Bulgaria și nici la all inclusive, însă a vrut să le facă părinților cadou o vacanță alături de ea și de copii. Pentru 3 adulți și 2 copii de cinci ani, prețul cazării a fost de 3.500 de euro, pentru 5 nopți.

ADVERTISEMENT

Deși hotelul respectiv are recenzii foarte bune în mediul online, femeia nu a avut deloc parte de o experiență plăcută.

Am plătit 3.500 de euro pentru o vila ‘laguna’, 3 adulți și 2 copii de 5 ani, pentru 5 nopți. Nu aș mai repeta experiența și nu înțeleg de ce este acest hotel în halul ăsta de recomandat. Dacă așa e la 5 stele, sunt curioasă cum este la 4 sau 3. (…)

ADVERTISEMENT

Hotelul de când ajungi pare neterminat, zac gunoaie pe laterale, pe la ieșirile de serviciu.”, a povestit românca pe un grup de Facebook.

Deși vila în care au stat arăta bine, în camere mirosea destul de rău a canalizare. Femeia i-a informat pe cei de la recepție în legătură cu această problemă. Femeile de serviciu au venit în cameră pentru a le pune un odorizant în aerul condiționat.

ADVERTISEMENT

Până la urmă, aceștia i-au explicat că nu se poate face nimic din cauza unei “gârle” din apropierea hotelului. Apa “era aproape radioactivă de mizerabilă ce era”, a mai explicat femeia.

“Mâncarea este de cantină”

Cartele de acces nu au funcționat, deși sistemul electric a fost verificat de mai multe ori. Astfel, trei adulți au fost nevoiți să se descurce cu o singură cheie. Atunci când au cerut mai multe li s-a explicat că era “contra procedurii”.

Din cauza faptului că nu mergeau cartelele, cei de la curățenie nu au putut veni timp de câteva zile. Însă problemele nu s-au terminat aici.

Femeia și familia sa au fost nevoiți să stea la coadă la lobby pentru a putea face rezervare la celelalte restaurante din resort. Au făcut a doua zi, deoarece în prima zi au ajuns târziu și nu au găsit locuri libere.

Mâncarea nu a fost una care să-i impresioneze pe turiști și nici nu a justificat prețul imens al cazării, după cum a mai menționat turista respectivă.

“Ce să vezi, a doua zi, nu mai era niciun loc liber în niciunul din restaurante (în afară celui principal, de bufet suedez). 

Nenea ne-a mai și certat că ‘suntem prea mulți români la hotel și de aia’. Ne-a făcut un ‘favor’ pentru ultima seară o rezervare de o oră la restaurantul de fructe de mare.

Cum am spus mai sus, am mâncat doar la restaurantul principal. Mâncarea este de cantină – într-adevăr multe feluri, dar niciunul nu a avut vreun gust deosebit, vreun condiment, sau ceva special.

Multe prăjeli, salam și brânză doar sortimente locale, nimic care să justifice acest preț imens.”, a mai scris românca.

Mâncarea era rece deoarece era pregătită de mai mult timp și pusă sub o lampă pentru a se menține caldă. Aproape în fiecare seară au fost aceleași preparate.

“Restaurantul de fructe de mare a fost o glumă bună”

În restaurantul cu fructe de mare erau aproape aceleași preparate ca la cel principal. Acestea nu erau gătite corespunzător, motiv pentru care nu aveau niciun gust.

“Restaurantul de fructe de mare a fost o glumă bună. Este tot tip bufet și era aceeași mâncare că în restaurantul principal, doar că mai aveau 2 feluri de creveți, niște pește pane, calamar prăjit și midii.”, se arată în postarea turistei.

Restaurantul avea foarte puține mese, iar alți turiști veneau de la 7 până la 10 pentru a-și umple farfuriile și pentru a lua mâncarea în cameră.

Un alt lucru care a dezamăgit-o pe turistă a fost atitudinea celor de la hotel. Un domn mergea cu un megafon alături de alt coleg deghizat în personaje din desene animate, însă atitudinea acestuia atunci când copiii au vrut să facă o poză nu a fost una tocmai potrivită.

“Umblă prin resort un nene cu un megafon și cu un coleg îmbrăcat din diferite personaje de desene animate.

Când copilul te trăgea de mânecă să facă poză cu individul, sărea și nenea cu megafonul și îți urla că nu ai voie să faci poză tu, doar el și după aia poți să o ridici de la panou a doua zi.

Nu am întrebat dacă contra cost sau nu, pentru că l-am evitat – mi-a speriat copiii urlând la ei în megafon să nu atingă animalul.”, a mai precizat femeia în postare.

La ora 22:30 se dădea stingerea la hotel

“Stingerea” se dădea în fiecare seară de la 22:30, atunci când iluminatul de pe terasă sau de pe balcon se închidea automat. Afară nu era nicio lampă sau o priză pentru cei care voiau să mai stea pe balcon după această oră.

“În fiecare seară la 10:30 se închidea automat iluminatul de pe terasă sau balcon și nu puteai să o reaprinzi; deci dacă stăteai și tu să citești o carte după ce ai pus copiii la somn, țeapă, stăteai în beznă de la 10:30 că așa voiau ei.

Acest aspect m-a enervat groaznic deoarece nu există nicio lampă sau priză afară să poți continuă lectura.”, a explicat turista.

Atunci când au făcut check-out-ul, femeia le-a explicat celor de la recepție de mirosul neplăcut din camere și de lipsa curățeniei. Răspunsul primit a fost unul care a șocat-o.

Cel de la recepție i-a spus că celelalte vile nu au această problemă. Nici nu le-a oferit o reducere, în ciuda faptului că au avut parte de asemenea condiții.

Turista este nemulțumită de condițiile de la hotel, spunând că aceeași bani i-a cheltuit pe o vacanță de două săptămâni în Tenerife.

“În concluzie, nu știu de ce este recomandat acest hotel, mie mi-a părut rău de alegerea făcută, de banii ăștia am stat în mai în Tenerife două săptămâni numai în vile cu piscină și vedere spre mare, iar mâncarea și serviciile au fost într-adevăr excepționale (și în prețul asta au intrat și 4 bilete de avion și mașină închiriată).”, a precizat aceasta.

Din nefericire, aceștia nu sunt singurii turiști care au avut parte de astfel de experiențe. Sute de români au relatat ce li s-a întâmplat în vacanțele din Bulgaria sau Grecia anul acesta.

ADVERTISEMENT