Al treilea episod din noua campanie publicitară de promovare a României, intitulat ”Toamna” a fost prezentat de ministrul turismului, Ștefan Radu Oprea, pe contul său de de Facebook.
Clipul publicitar are un minut și este realizat în colaborare cu Charlie Ottley, cunoscut pentru documentarele sale despre țara noastră: Wild Carpathia și Flavours of Romania.
În afară de scenele idilice, care prezintă scene specifice toamnei, turiștii mai sunt ”îmbiați” cu vin și țuică, să vină în țara noastră.
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) promovează destinația turistică România la postul de televiziune BBC, între 15 octombrie și 15 noiembrie.
Clipurile vor fi difuzate la postul britanic de televiziune de-a lungul întregii zile. Vor fi 110 difuzări pentru spoturile cu o durată de un minut și 50 de difuzări pentru cele de 30 de secunde, anunță Știrile Pro TV.
”Astfel, au fost realizate 8 clipuri de prezentare: 4 videoclipuri cu o durată de 1 minut, care surprind România în toată splendoarea ei, în fiecare anotimp, de la peisajele îngheţate ale iernii la culorile vii ale primăverii, şi alte 4 videoclipuri, de 30 de secunde fiecare, care evidenţiază 4 forme de turism specifice României: cultural, ecoturistic, city break şi natură, cu rolul de a sublinia diversitatea ofertei turistice a ţării noastre”, arată MEAT.
În afară de cele conține 8 materiale de prezentare, a fost realizat și un clip bonus, creație a lui Charlie Ottley. Toate materialele vor fi folosite pentru promovarea României la târgul internațional de turism WTM Londra.
”Prin această campanie, MEAT îşi propune să eficientizeze acţiunile de promovare a României ca destinaţie turistică atractivă, într-un mod accesibil unei categorii numeroase şi variate de public, adaptând conţinutul şi mesajele cheie necesităţilor, preferinţelor şi tendinţelor de consum ale turiştilor din Marea Britanie şi din ţările în care se difuzează BBC”, au mai declarat reprezentanții MEAT.
Alegerea postului de televiziune BBC pentru promovarea României s-a făcut ca ca urmare a acoperirii importante pe care acesta o are: programele postului se difuzează în aproape toată lumea, iar conținutul este accesibil în camere de hotel, pe avioane, pe vase de croazieră sau pe dispozitive mobile, pe tot mapamondul.