Subiecte Matematică Bacalaureat 2023. Ce au avut de rezolvat elevii de clasa a XII-a de la toate profilele la BAC 2023 – Update

Subiecte Matematică Bacalaureat 2023. Proba obligatorie a profilului de la examenul de BAC. Bareme și cerințele pe care le-au avut de rezolvat elevii de clasa a XII-a.
27.06.2023 | 15:15
Subiecte Matematica Bacalaureat 2023 Ce au avut de rezolvat elevii de clasa a XIIa de la toate profilele la BAC 2023  Update
Subiecte la matematică la Bacalaureat 2023 pentru toate profilele. Sursa foto: hepta.ro
12:15

BAC 2023: Subiectele și baremul de rezolvare la matematică, conform edu.ro

La ora 15.00, Ministerul Educației a publicat subiectele și baremele pentru proba de matematică a examenului de Bacalaureat 2023. Cele 4 variante, alături de baremul fiecăruia în parte, pot fi descărcate mai jos:

BAC 2023, matematică, mate-info, subiecte:

BAC 2023, matematică, mate-info, barem:

BAC 2023, matematică, tehnologic, subiecte:

BAC 2023, matematică, tehnologic, barem:

BAC 2023, matematică, științele naturii, subiecte:

BAC 2023, matematică, științele naturii, barem:

BAC 2023, matematică, pedagogic, subiecte:

BAC 2023, matematică, pedagogic, barem:

10:11

Subiectele primite de elevi la proba de matematică

Conform Edupedu.ro, au apărut în spațiul public o parte dintre subiectele primite de către elevi, în funcție de profil sau specializare.

Așadar, subiectul de la Matematică – Bacalaureat 2023, filiera Tehnologică este următorul:

Între timp, subiectul de la Matematică – Bacalaureat 2023, profil real, specializarea Matematică – Informatică este următorul:

Totodată, a apărut și subiectul la Matematică – Bacalaureat 2023, profil real, specializarea Științe ale naturii:

06:57

Subiectele de la proba de matematică, publicate

Au apărut primele fișe cu subiecte de la proba de matematică. Iată ce au avut elevii de rezolvat, conform Antena 3.

06:32

Ce subiecte al avut de rezolvat elevii la BAC 2023, proba de matematică

La subiectele I și II elevii au avut de rezolvat mai multe exerciții de algebră care implicau ecuații sau funcții. Baremul și rezolvarea oficială a subiectelor de la examenul de matematică de la Bacalaureat 2023 vor fi disponibile AICI.

06:06

Elevii au primit subiectele la matematică 2023

A început proba la matematică de la Bacalaureat 2023. Elevii au primit subiectele și vor trebui să le rezolve în decursul a trei ore. Acestea vor fi publicate și pe FANATIK imediat ce vor fi disponibile. Absolvenții de liceu au sperat în exerciții și probleme cât mai simpte, întrucât proba la matematică este una destul de complicată.

05:20

Subiecte diferite la matematică la Bac 2023

Subiectele la matematică sunt diferențiate în funcție de profil și specializare. Există variante pentru profil real (mate-info, științe ale naturii), pentru cel tehnologic, dar și pentru cel psihologic. Elevii care au terminat profil uman, dau, tot azi, proba la alegere la Bac 2023 la istorie

Subiecte Matematică Bacalaureat 2023. FANATIK vă spune ce au avut de rezolvat elevii înscriși la examenul de bac 2023 la toate profilele pe care le-au parcurs în anii de studiu.

Subiecte la matematică la Bacalaureat 2023 pentru toate profilele. Sesiunea iunie-iulie, proba scrisă a examenului de bacalaureat

Probele scrise de la Bacalaureat 2023 au început luni, 26 iunie, cu examenul la limba și literatura română. Peste doar o zi, pe 27 iunie, candidații au susținut proba obligatorie a profilului. E vorba de matematică pentru absolvenții de real sau istorie pentru cei de la uman.

Pe ultima sută de metri s-a decis ca probele scrise la examenul de Bacalaureat 2023 să se susțină după calendarul inițial. În urmă cu mai puțin de două săptămâni, sindicatele din învățământ au anunțat că vor încheie greva profesorilor.

Marți, la ora 9.00, elevii claselor a XII-a și a XIII-a au susținut examenul scris la proba obligatorie a profilului. Aceasta a fost susținută de toți candidații, indiferent de profilul pe care l-au absolvit.

Așa cum v-a obișnuit și în anii precedenți, FANATIK vă prezintă, în timp real, subiectele și baremele la toate profilele. Ele vor fi publicate, după ora 15.00, și pe site-ul dedicat al Ministerului Educației.

Modele de subiecte la matematică și barem pentru Bacalaureat 2023

Ca în fiecare an, Ministerul Educației a publicat modele de subiecte pentru examen. Elevii de clasa a XII-a vor susține probele în perioada 26-29 iunie. În acest an sunt valabile modelele de subiecte și baremele din anii trecuți la română, matematică, istorie, anatomie, biologie, informatică, fizică, chimie, geografie, logică, economie, filosofie, sociologie și psihologie.

Cei care vor să vadă modelele de subiecte la matematică, la toate profilele: mate-info, tehnologic, științele naturii și pedagogic pot intra pe site-ul Subiecte.edu.ro pentru a le descărca. Nu uitați și de edupedu.ro, un alt site cu informații interesante.

Subiectele la matematică primite la simularea BAC 2023

După ce au trecut de evaluarea competențelor lingvistice de comunicare, pe 28 martie 2023 a avut loc simularea probei scrise la matematică. Iată, mai jos, ce subiecte au avut de rezolvat cei peste 140.000 de elevi înscriși în clasele a XII-a și a XIII-a în debut de an.

În primăvară, Ministerul Educației a publicat subiectele și baremele primite de elevi, la toate specializările și profilurile.

Ce subiecte au primit elevii la matematică la Bacalaureat anul trecut. Cum a fost baremul de corectare

În 2022, absolvenții de liceu au susținut proba scrisă la matematică pe data de 21 iunie. Ministerul Educației a publicat subiectele și baremele pentru proba de matematică a examenului de Bacalaureat. Cele 4 variante, alături de baremul fiecăruia în parte, pot fi văzute mai jos:

BAC 2022, matematică, mate-info, subiecte:

BAC 2022, matematică, mate-info, barem:

BAC 2022, matematică, tehnologic, subiecte:

BAC 2022, matematică, tehnologic, barem:

BAC 2022, matematică, științele naturii, subiecte:

BAC 2022, matematică, științele naturii, barem:

BAC 2022, matematică, pedagogic, subiecte:

BAC 2022, matematică, pedagogic, barem:

Cât timp au la dispoziție elevii pentru a rezolva subiectele la matematică la Bacalaureat 2023. Ce trebuie să știe despre corectare la matematică

Așadar, absolvenții de liceu susțin în această săptămână probele scrise ale examenului de Bacalaureat. Elevii trebuie să știe că timpul destinat elaborării unei lucrări scrise este de trei ore pentru fiecare probă.

Potrivit regulilor anunțate deja de Ministerul Educației, accesul elevilor în săli este permis pe baza actului de identitate, cel mai târziu cu 30 de minute înainte de începerea probei. Probele încep la ora 9.00. La fel ca în anii trecuți, ele sunt monitorizate audio-video. Iată cele mai importante lucruri de care trebuie să țină cont candidații:

• Pentru elaborarea lucrării scrise, elevii folosesc numai cerneală sau pastă de culoare albastră.
  • Pentru executarea schemelor şi a desenelor folosesc numai creion negru. Pentru probele scrise la disciplinele matematică şi geografie, candidaţii pot să utilizeze instrumente de desen.
  • Se interzice folosirea, în timpul probelor scrise, a mijloacelor de calcul. Se foloseşte numai hârtia distribuită candidaţilor de către asistenţi.
  • Candidaţii care doresc să corecteze o greşeală taie fiecare rând din pasajul greşit cu o linie orizontală. În cazul în care unii candidaţi, din diferite motive, doresc să-şi transcrie lucrarea, fără să depăşească timpul stabilit, primesc alte coli tipizate.

Calendar Bacalaureat 2023. Sesiunea de BAC iunie-iulie

În acest an, date fiind condițiile excepționale (n.r. greva generală de aproape trei săptămâni a dascălilor), Ministerul Educației a emis un ordin în care a anunțat că echivalează rezultatele de la competențe cu mediile obținute de elevi în anii de liceu.

Din fericire, calendarul probelor scrise a rămas bătut în cuie. Testările au început pe 26 iunie 2023 cu examenul la limba și literatura română. A urmat, apoi, pe 27 iunie proba obligatorie a profilului – matematică pentru absolvenții de real dau istorie pentru cei de la uman. Pe 28 iunie 2023, s-a dat ultima probă scrisă, cea la alegere a profilului, iar pe 29 iunie 2023 la limba și literatura maternă.

Pe 3 iulie 2023 vor fi afișate rezultatele la probele scrise (până la ora 12.00). Tot atunci are loc și depunerea eventualelor contestații, în intervalul orar 12:00 – 18:00;

În intervalul 4 – 6 iulie 2023 se rezolvă contestațiile, iar pe 7 iulie 2023 are loc afișarea rezultatelor finale.

Calendar BAC 2023. Sesiunea de toamnă a bacalaureatului

Elevii care caută a doua șansă la BAC 2023 au prilejul, în perioada 17 – 24 iulie să se înscrie la a doua sesiune de examen. O pot face inclusiv candidații care au promovat examenele de corigențe.

Din 7 august până în 9 august au loc probele orale de evaluare a competențelor. Probele scrise încep pe 10 august, după cum urmează:

• 16 august 2023: Limba și literatura română – proba E.a) – proba scrisă
  • 17 august 2023: Proba obligatorie a profilului – proba E.c) – proba scrisă
  • 18 august 2023: Proba la alegere a profilului și specializării – proba E.d) – proba scrisă
  • 21 august 2023: Limba și literatura maternă – proba E.b) – proba scrisă.

Apoi, pe 25 august 2023 este afișarea rezultatelor la probele scrise (până la ora 12,00) și depunerea contestațiilor (orele 12:00 – 18:00). Urmează, între 26 – 28 august 2023, rezolvarea contestațiilor, iar pe 29 august afișarea rezultatelor finale.