Tarom și Wizz Air, mențin suspendate zborurile din și spre România. Ce se întâmplă cu rezervările făcute

Traian Terzian   
în HotNews
15/05/2020, 15:31
Tarom și Wizz Air, mențin suspendate zborurile din și spre România. Ce se întâmplă cu rezervările făcute
Companiile aeriene Tarom și Wizz Air au luat decizia să mențină suspendate zborurile din și spre România după instaurarea stării de alertă. Sursă foto: hepta.ro

Companiile aeriene Tarom și Wizz Air au luat decizia să mențină suspendate zborurile din și spre România după instaurarea stării de alertă.

Tarom și Wizz Air, mențin suspendate zborurile din și spre România

Conform unor comunicate oficiale, Tarom și Wizz Air au anunțat că mai multe zboruri din și spre România vor rămâne suspendate până la 28 mai ca urmare a prelungirii restricțiilor de călătorie introduse de autorități.

”Compania Tarom extinde suspendarea operării curselor pentru o periada de 14 zile către/dinspre: Belgia, Austria, Franţa, Germania, Italia, Marea Britanie, Spania, Olanda şi Turcia”, arată compania într-un anunţ publicat pe contul de Facebook.

Restricții de călătorieAvând în vedere decizia autorităților române din data de 14 mai 2020, ora locală 23.50, cu…

Posted by TAROM on Thursday, May 14, 2020

Toţi pasagerii Tarom pot opta pentru reprogramarea gratuită a călătoriei sau pentru emiterea unui voucher la contravaloarea biletelor plătite, utilizabil pentru o călătorie ulterioară.

Wizz Air oferă 120% din valoarea achitată pentru călătorie

”Pentru modificarea biletelor, vă rugăm să contactaţi Call-Center TAROM, la numărul de telefon 021.9361 sau la adresa de e-mail contact@tarom.ro”, mai arată compania.

La rândul său, compania Wizz Air a anunțat că vor rămâne suspendate rutele spre Austria, Belgia, Elveția, Franța, Germania, Italia, Spania, Olanda și Marea Britanie vor fi suspendate până pe 28 mai inclusiv.

De asemenea, redeschiderea bazei Wizz Air de la Aeroportul Timișoara este decalată pentru 29 mai. Pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor primi automat în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie.

Suma va putea fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziția de produse și servicii Wizz Air. Pasagerii pot alege rambursarea banilor, are va dura mai mult, și vor fi informați despre pașii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat.

În acest caz, clienții vor putea primi doar 100% din suma achitată inițial. Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism, inclusiv agențiile de turism online, trebuie să ia legătura cu agenția de unde și-au cumpărat biletele.

Închide ×