TikTok are un buton ascuns cu care unele clipuri de pe platformă pot deveni virale.
Este vorba mai precis despre ceva numit „funcția de încălzire”, după cum arată niște documente interne ale companiei chineze de social media.
Angajații sunt cei care pot să folosească acest buton pentru a promova clipurile anumitor persoane sau chiar branduri pe mai multe pagini ale utilizatorilor decât ar face-o în mod „natural”.
„Funcția de încălzire se referă la stimularea videoclipurilor în feed -ul pentru dvs. prin intervenția de operare pentru a obține un anumit număr de vizualizări video”, potrivit unui document intern al companiei Tik Tok.
Tiktok nu a recunoscut niciodată public că ar exista o asemenea practică, dar sursele americane spun că situația este una reală și că angajații sunt puși uneori să apese butonul de viralitate pentru ca anumite branduri să fie promovate mai mult și să facă mai multe vizualizări și aprecieri.
La fel este cazul și pentru anumiți creatori de conținut.
Butonul de „heating” este apăsat de angajați pentru că videoclipurile favorizate „obțin un anumit număr de vizualizări”, au declarat câteva surse pentru The American Outlet.
„Vizualizările zilnice totale ale videoclipurilor încălzite reprezintă o mare parte din vizualizările zilnice totale ale videoclipurilor (de pe platformă), în jur de 1-2%, ceea ce poate avea un impact semnificativ asupra valorilor de bază generale.”
Mai mult, videoclipurile „încălzite” cu ajutorul personalului de la compania Tiktok sunt o mare parte a vizualizărilor zilnice totale.
„Vizualizările zilnice totale ale videoclipurilor încălzite reprezintă o mare parte din vizualizările zilnice totale ale videoclipurilor (de pe platformă), în jur de 1-2%, ceea ce poate avea un impact semnificativ asupra valorilor de bază generale.”
Un angajat de la Tiktok chiar a spus că unele clipuri sunt promovate pentru „diversificare experienței de conținut” sau pentru a introduce creatorii de conținut care au apărut și sunt plăcuți de public.
„Promovăm unele videoclipuri pentru a ajuta la diversificarea experienței de conținut și pentru a introduce celebritățile și creatorii emergenți în comunitatea Tik Tok.
Continuăm munca noastră pentru a ne extinde funcția și pentru a oferi mai multă (…) transparență la recomandările de conținut”, a spus acesta pentru The Sun.