News

Titi Aur dezvăluie cum a murit pompierul care a ridicat autorizația stației GPL din Crevedia: “Nicio conspirație”

Moartea fostului șef din cadrul ISU Dâmbovița a provocat un val de reacții. Decesul s-a produs la o săptămâna de la exploziile din Crevedia.
07.09.2023 | 08:12
Titi Aur dezvaluie cum a murit pompierul care a ridicat autorizatia statiei GPL din Crevedia Nicio conspiratie
Titi Aur dezvăluie cum a murit pompierul care a ridicat autorizația stației GPL. Colaj Fanatik/ Foto Facebook/ SAJ Dâmbovița
ADVERTISEMENT

Titi Aur dezvăluie cum a murit pompierul care a ridicat, în 2020, autorizația stației GPL din Crevedia. Accidentul colonelului Bogdan Pușcoi, în urma căruia a decedat, a provocat un val de reacții.

Titi Aur, despre moartea pompierului care a ridicat autorizația stației GPL

Mulți sunt de părere că fostul șef al ISU Dâmbovița s-ar fi sinucis, în timp ce alții au adus în prim plan teorii ale conspirației, având în vedere că moartea acestuia s-a produs la o săptămână de la dezastrul care a avut loc la Crevedia.

ADVERTISEMENT

Colonelul, în vârstă de 50 de ani, a murit într-un accident de motocicletă, considerat de unii drept ciudat. Acesta se afla la prima lecție de condus motocicleta, iar alături de el era și instructorul.

Accidentul a avut loc într-un poligon din localitatea Ulmi, din județul Dâmbovița. Fostul șef al ISU a decedat, iar instructorul a fost rănit. Însă, fostul pilot de raliuri, Titi Aur susține că nu poate fi luată în considerare varianta asasinării.

ADVERTISEMENT

„O conspirație nu o faci așa oricum”

Pilotul susține că au fost făcute greșeli majore, care au dus la moartea bărbatului. „Nu e nicio conspirație, pentru că o conspirație nu o faci așa oricum și moare doar ăla care trebuie. (…) S-a urcat pe motocicletă fără cască, nu știu dacă amândoi sau doar cursantul, lucru care este inadmisibil.

Când știi că te urci pe motor, motocicletă, bicicletă, ar trebui să îți pui casca pentru că cea mai periculoasă lovitură este la cap. A acceptat, i-a permis, era în fața lui. Nu poți să spui că era cu spatele și nu a văzut”, a declarat Titi Aur, pentru Adevărul.

ADVERTISEMENT

De asemenea, o altă greșeală care este posibil să fi fost comisă, ar fi faptul că instructorul nu i-ar fi explicat cursantului cum trebuie să țină mâna pe ghidon. Titi Aur spune că mâna din dreapta, acolo unde este accelerația, trebuie plasată cât mai aplecată spre spate.

„Mâna să fie în sus, tu să fii cât mai jos. Măsura de siguranță e bună pentru că dacă te urci țărănește pe motor și ții mâinile așa cum îți vin, când pleci de pe loc și când iei de pe ambreiaj, cu dreapta accelerezi. Când accelerezi, normal corpul pleacă înspre spate.

ADVERTISEMENT

Tu ce faci? Te ții și mai strâns de ghidon și atunci accelerezi și mai tare. Cu cât accelerezi mai tare nu mai ai cum să te controlezi și nu îți vine să dai drumul la ghidon, te sperii pur și simplu”, a explicat fostul pilot.

Titi Aur a încheiat spunând că el crede că ceea ce s-a întâmplat în comuna Ulmi a fost un accident. Pilotul consideră că fostul angajat al ISU nu și-a pus capăt zilelor sau că ar fi fost „împins în gard”.

 

 

ADVERTISEMENT
Tags: