Ilinca Vandici, prezentatoarea Bravo, ai stil, și echipa ei încearcă zi de zi să cucerească inimile telespectatorilor cu show-ul de la Kanal D2.
Doar că… publicul se pare că a început să ”abandoneze” cel mai stilat concurs din România… Cel puțin raportat la feedback-ul primit în mediul online. Culmea este că show-ul de modă a fost detronat de o altă vedetă a postului. Vorbim despre o persoană care, deși n-a avut loc în grila de la Kanal D2, face mai multe vizualizări decât emisiunea în care Raluca Bădulescu e jurată.
Cea mai recentă gală Bravo, ai stil a fost difuzată vinerea trecută, pe 2 iunie 2023. Gala, una cu dublă eliminare, a adunat puțini vizitatori unici pe YouTube. Mai precis, ediția eliminatorie integrală, una de interes având în vedere că au ieșit două fete, nu una, așa cum lumea se aștepta, a strâns puțin public. Mai exact, în două zile, gala a adunat doar 30.000 de vizualizări.
Emisiunea se pare că și-a pierdut din gloria de altădată. Zicem asta strict dacă ne raportăm la cifrele din online. Ca o simplă comparație, galele primelor ediții Bravo, ai stil, când show-ul era la Kanal D, făceau lejer cel puțin 50.000 de vizualizări în doar 24 de ore!
Emisiunea care a băgat concursul într-un con de umbră este, în mod ironic, una care nu se regăsește pe micul ecran. După cum știți, show-urile difuzate până acum pe canalul de YouTube theXclusive, dezvoltat de Kanal D, au trecut și pe TV… Cu excepția uneia!
„Detectorul de minciuni”, „În oglindă” și „Duet cu Alexandra Ungureanu” sunt trei dintre producțiile gândite odinioară în mod special pentru canalul de YouTube amintit. Din luna aprilie, odată cu lansarea Kanal D2, acestea apar și pe TV.
„Fiță cu Adiță”, de pildă, deși are săptămână de săptămână subiecte de impact, nu a fost băgat pe post. Jurnalistul are invitați care cu greu apar chiar și la televizor. Reușește, astfel, să dea lecții fenomenului Bravo, ai stil. O face, deocamdată, pe YouTube.
Cel mai nou episod „Fiță cu Adiță”, în care invitată a fost Anamaria Prodan, a umilit, în număr de vizualizări, gala Bravo, ai stil. Emisiunea difuzată doar în mediul online a strâns, așadar, 102.000 de vizitatori. De trei ori și ceva mai mult decât dublele eliminări ale competiției de fashion.
În interviul respectiv, Anamaria Prodan a dezvăluit că a îngropat securea războiului cu fostul ei soț, Laurențiu Reghecampf. Impresara a vorbit și despre relația de scurtă durată pe care a avut cu un domn pe nume Flavius Nedelea.
Nu este singura emisiune care e peste Bravo, ai stil, ca număr de vizualizări, din cadrul aceluiași trust. Un alt show, de data asta care apare și pe micul ecran, și anume „În oglindă” a înregistrat 45.000 de vizualizări pe YouTube în doar 24 de ore. Asta… în timp ce concursul de modă a strâns cu greu 30.000 și un pic în două zile!
Este vorba despre interviul lacrimogen al fostei soții a lui Ilie Năstase, Brigitte Pastramă. Cu alte cuvinte, Anamaria Prodan și Brigitte Pastramă au fost două personaje mult mai ofertante pentru public! Deși sunt vedete care apar destul de des în spațiul public, au fost mai interesante pentru internauți decât jurizările de la Bravo, ai stil!
De la debutul noului sezon, Bravo, ai stil a încercat să facă tot felul de schimbări. Se pare că acest show nu mai convinge, cifrele fiind evidente. Chiar și cu încorporarea noului jurat, Alexandru Abagiu, emisiunea nu mai prezintă interesul din edițiile anterioare!
E adevărat, trebuie spus faptul că emisiunea „Fiță cu Adiță” are, totuși, un atuu! Marele avantaj e tocmai faptul că nu apare pe post! Fanii care au urmărit show-ul Bravo, ai stil, de pildă, la tv, cu greu mai revin pe YouTube pentru a revedea gală. Cei care nu urmăresc, de exemplu, emisiunea la tv, cresc numărul de vizualizări doar la momentele anumitor concurente. Publicul e destul de selectiv când vine vorba de concursul de stil. Oamenii sunt, de cele mai multe ori, curioși să vadă doar defilările participantelor favorite.
Chiar și așa, interesant e că emisiunea lui Mihai Ghiță, deși apare la Kanal D2, a strâns mai multe vizualizări decât show-ul prezentat de Ilinca Vandici.