Life

Usher, show de zile mari la Super Bowl. Lebron James, Lady Gaga, Taylor Swift, Beyonce și Jay Z, spectatori de elită

Usher a făcut un spectacol de zile mari în pauza de la Super Bowl. Toți marii artiști de la momentul actual au priviți uluiți.
12.02.2024 | 09:29
Usher show de zile mari la Super Bowl Lebron James Lady Gaga Taylor Swift Beyonce si Jay Z spectatori de elita
Usher a făcut senzație la Super Bowl. Sursa foto: colaj Fanatik/ Hepta.ro / Instagram
ADVERTISEMENT

Usher a știut cum să facă show la cel mai mare spectacol sportiv- Super Bowl. Artistul a făcut senzație la evenimentul sportiv care a avut loc în Las Vegas și a cântat pe teren, pe scenă, dar și în tribune.

Usher, spectacol memorabil la Super Bowl

Finala celui mai urmărit show din Statele Unite ale Americii a fost și anul acesta peste așteptările publicului. Concertul din pauza de la Super Bowl 2024 a fost susținut de Usher, iar artistul nu a dezamăgit nici măcar o secundă.

ADVERTISEMENT

Post Malone este cel care a început seara și a făcut atmosferă atât în tribune, cât și pe teren. Usher, însă, a demonstrat că nu degeaba a câștigat opt premii Grammyși a făcut spectacol de zile mari.

Atât fanii care au fost pe stadion, cât și cei care au urmărit prestația pe rețelele sociale au savurat fiecare moment. Mai ales că, la un moment dat, pe scenă, alături de artist, a urcat și Alicia Keys.

ADVERTISEMENT

Dar martori de elită au fost unele dintre cele mai mari vedete de la momentul actual. Gwen Stefani, Lebron James, Lady Gaga, dar celebrul cuplu format din Beyonce si Jay Z se numără printre telespectatori.

Nu a lipsit nici Taylor Swift

Pe de altă parte, Taylor Swift a fost și ea prezentă la show-ul incendiar oferit de Usher. Chiar dacă au existat zvonuri că ea nu va ajunge la timp în Las Vegas după maratonul de concerte din Tokyo, i-a fost alături iubitului ei, Travis Kelce.

ADVERTISEMENT

De altfel, Super Bowl nu a fost doar punctul culminant al unui sezon, dar și o zi extrem de importantă pentru publicitate. Ca de fiecare dată, pauzele au fost dedicate reclamelor, pe care companiile le-au pregătit din plin.

Nici nu se poate altfel, pentru că, cine vrea să nu dea degeaba cele șapte milioane de dolari, trebuie să se asigure că cele 30 de secunde de difuzare vor capta atenția publicului și îl va face să se gândească și după la ceea ce a văzut.

ADVERTISEMENT

„Companiile acestea ţintesc spre un segment foarte larg. Nu o să vezi produse precum plase de pescuit sau ceai matcha. Din cauza aceasta, companiile vor oferi o reclamă de calitate foarte înaltă şi cu foarte mult impact”, a declarat Federico Rossi, professor of management, conform observatornwes.ro. 

ADVERTISEMENT
Tags: