Banca Transilvania anunță că aplicațiile sale vor fi indisponibile între 30 decembrie, ora 16:00 şi 2 ianuarie, ora 12:00, pentru a fi actualizate. Rămân funcționale cardurile și retragerile de numerar, precum și posibilitatea de a face plăți la comercianți cu BT Pay.
Banca Transilvania și-a informat clienții despre indisponibilitatea aplicațiilor în perioada 30 decembrie, ora 16:00 – 2 ianuarie, ora 12:00.
”Nu vor funcționa transferurile între conturile proprii/alte conturi, schimbul valutar și constituirea/desființarea de depozite, în nicio aplicație: BT Pay, BT24, NeoBT și BT Go, dar se vor putea face plăți la comercianți și retrageri numerar cu cardurile fizice, iar cu BT Pay se vor putea face în continuare plăţi la comercianţi, a transmis Banca Transilvania.
Banca își upgradează sistemele informatice pentru perfecționarea serviciilor”, se arată într-un comunicat de presă al băncii.
Instituția își sfătuiește clienții să se asigure că au suficienți bani în conturile cărora le sunt atașate carduri pentru a nu avea dificultăți în efectuarea cumpărăturilor în intervalul menționat.
Clienții nu vor putea efectua transferuri de bani (inclusiv între conturile/cardurile proprii), desființări de depozite sau schimburi valutare prin niciun canal în perioada menționată.
Cardurile și aplicația BT Pay vor funcționa pentru plăți în magazine și online (cardurile fizice și BT Pay) și retrageri de numerar de la bancomat (cardurile fizice).
Utilizatorii BT Pay pot folosi aplicația pentru plata cumpărăturilor (la comercianți și online), verificarea tranzacțiilor, setări ale cardurilor (limite tranzacții, blocare/deblocare card etc.).
Banca Transilvania mai informează că unitățile din mall-uri sunt deschise pentru a oferi clienților consultanță și pentru a prelua offline unele solicitări, programul fiind următorul: 12.00 – 18.00 (în 30 decembrie și 2 ianuarie); 12.00 – 16.00 (în 31 decembrie).
De asemenea, vineri, 29 decembrie, anumite agenții vor avea program prelungit, până la ora 19.00, pentru depunerea de numerar la aparate.