Life

Ana Morodan și Oana Roman, umilite! Țeapa de proporții pe care și-au luat-o

Ana Morodan și Oana Roman au fost păcălite de un youtuber, vedetele extrem de urmărite promovând în mediul online un produs inexistent.
06.11.2023 | 12:15
Ana Morodan si Oana Roman umilite Teapa de proportii pe care siau luato
Ana Morodan și Oana Roman și-au luat o țeapă de zile mari. Foto: Instagram/ YouTube/ Montaj: FANATIK
ADVERTISEMENT

Ana Morodan și Oana Roman au fost păcălite într-un mare fel de un youtuber, care a vrut să testeze dacă influencerii din România promovează chiar orice li se livrează.

Ana Morodan și Oana Roman, păcălite într-un mare fel de un youtuber cu „brânza Regelui”

Utilizatorul de YouTube nicknamedpete le-a făcut o farsă de zile mari celor două influencerițe. Ana Morodan și Oana Roman au căzut în plasa tânărului, promovând o poveste inventată, cea a brânzei Regelui.

ADVERTISEMENT

Planul youtuberului a fost bine pus la punct. Le-a arătat internauților cum pot cădea în plasă vedetele influente din mediul online românesc. Băiatul a trimis mai multe colete către starurile de la noi cu priză la public. Nu toate au răspuns solicitării de a promova un produs cu o poveste născocită, legată de numele Regelui Charles. Două dintre cele care s-au conformat, însă, sunt celebrele Ana Morodan și Oana Roman.

Oamenii au reacționat la această farsă de proporții. Întrebarea care rămâne în picioare, pusă chiar de glumeț este: Oare câți influenceri nu se gândesc de două ori înainte să promoveze un produs care le pică în poală?

ADVERTISEMENT

Nicknamedpete, așa cum se prezintă youtuberul, a prezentat tot procesul prin care le-a păcălit pe cele două. A băgat în clipul de pe YouTube și postările ulterioare ale acestora pe Instagram, acolo unde promovează diverse produse.

O poveste inventată, crezută de cele două vedete

„Influencerul. Poate nu e omul care a inventat focul, mașina sau cosmeticele coreene, dar e sigur celor care te-ar fi convins să le cumperi. Însă, cât de ușor e el de convins? Oare dacă cineva le-ar trimite un produs, evident, inventat, ar verifica dacă acest produs a exista sau ar simți ceva putred la mijloc? 

ADVERTISEMENT

Planul e simplu și are ca mecanism de bază cea mai primitivă metodă de promovare în mediul online. Pachete de PR. Eu, brand, trimit unui influencer un colet care conține produsul meu.

Influencerul postează ceva cu respectivul produs pentru că îi place să primească lucruri pe moca sau în speranța că eu, brandul, o să țin minte și o să-i dau niște bani pentru promovare când o să am un buget mai mare de 40 de lei. Primul pas e să inventez un brand care să sune interesant. Și un produs care să țină de foame”, își începe istorisirea bărbatul care le-a păcălit pe Ana Morodan și Oana Roman.

ADVERTISEMENT

Vedetele, nicio reacție despre farsa umilitoare

Povestea brânzei inventate le-a impresionat pe cele două vedete, de vreme ce au făcut postări. S-au arătat onorate că sunt băgate în seamă chiar de către Curtea Regală. Nimic mai fals, căci nicio Casă Regală nu le-a trimis brânza asociată cu imaginea Regelui Charles al Marii Britanii. 

Trebuie remarcată inventivitatea youtuberului când s-a gândit la această păcăleală care nu, nu a avut loc de 1 Aprilie. Pe lângă Ana Morodan și Oana Roman, și Claudisky a mușcat momeala, un cunoscut influencer de pe Instagram. Singurul care pare să se fi prins că povestea este una falsă a fost Silviu Faiăr, care a citit postarea ironic, dându-și seama că e ceva putred în Danemarca.

FANATIK le-a contactat pe Ana Morodan și Oana Roman pentru a le solicita un punct de vedere despre cum au reușit să cadă în această capcană, prezentând cât de bună e brânza Regelui.

Ana Morodan nu a răspuns până la această oră apelului nostru. Oana Roman s-a scuzat spunând că nu are timp de vorbit. „Nu pot să vorbesc. Dacă nu răspund înseamnă că nu pot să vorbesc”, a reacționat Oana Roman, contactată de FANATIK.

 

ADVERTISEMENT