Fotbal international

Brandurile de lux din Doha profită de Cupa Mondială! Incursiune în Galeriile Lafayette: “Avem mulţi clienţi! Îşi iau un suvenir mai scump”. Cât costă bijuteriile. Exclusiv

Galeriile Lafayette din Qatar au mulţi clienţi pe parcursul Cupei Mondiale. Chiar dacă preţurile sunt exorbitante, reprezentanţii brandurilor de lux susţin că au vânzări record.
07.12.2022 | 15:15
Brandurile de lux din Doha profita de Cupa Mondiala Incursiune in Galeriile Lafayette Avem multi clienti Isi iau un suvenir mai scump Cat costa bijuteriile Exclusiv
Galeriile Lafayette din Qatar. Sursa: colaj Fanatik
ADVERTISEMENT

Campionatul Mondial din Qatar va atrage 1.500.000 de turişti în timpul desfăşurării meciurilor. Dintre aceştia mulţi sunt cu dare de mână, care vor să plece din Golf cu un cadou luxos şi nu se uită la bani.

Brandurile de lux din Doha profită de Cupa Mondială! Clienţii trebuie să aibă portofelul pregătit

Iar cel mai potrivit loc pentru suporterii cu bani sunt Galeriile Lafayette din Doha. Localizate în partea de nord a oraşului, spre Lusail, chiar lângă Katara Village, magazinele extravagante nu duc lipsă de clienţi.

ADVERTISEMENT
Intrarea în galeriile Lafayette. Sursa: Fanatik
Intrarea în galeriile Lafayette. Sursa: Fanatik

Mai ales pe perioada Cupei Mondiale. Aşa cum se întâmplă şi în celelalte oraşe (Paris, Londra, Milano, etc.), în Galeriile Lafayette se strâng brandurile de lux pe partea de îmbrăcăminte, fashion, bijuterii, parfumuri sau make up. Dar clienţii ar trebui să vină cu portofelul pregătit.

Galeriile Lafayette din Doha, în interior. Sursa: Fanatik
Galeriile Lafayette din Doha, în interior. Sursa: Fanatik

Amon Cala din Filipine: “Vin mult mai mulţi oameni, sunt interesaţi şi chiar cumpără”

FANATIK a stat de vorbă cu câţiva reprezentanţi ai magazinelor, unii fiind foarte deschişi referitor la impresiile şi produsele pe care le vând, alţii fiind mai reţinuţi spunând că nu vor să spună nimic pentru că nu le permite politica magazinului.

ADVERTISEMENT

Amor Cala este din Filipine şi este reprezentantul unei firme de bijuterii. El ne-a declarat că această perioadă este mană cerească pentru magazinul de lux, vânzările fiind foarte importante:

“Pe parcursul Campionatului Mondial cred că avem mai mult decât dublu cantitatea vânzărilor. Vin mult mai mulţi oameni, sunt interesaţi şi chiar cumpără. După cum vedeţi, produsele nu sunt pentru orice buzunar. Dar suntem mulţumiţi de cât am vândut în aceste săptămâni”, a spus Cala pentru FANATIK.

ADVERTISEMENT
Amon Cala, din Filipine, reprezentantul unui magazin de lux. Sursa: Fanatik
Amon Cala, din Filipine, reprezentantul unui magazin de lux. Sursa: Fanatik

Scoruri extravagante. Un colier: 8000 de euro, o brăţară: 30.000 de euro

Filipinezul ne-a dus în magazinul aflat chiar la intrarea în galeriile Lafayette. Iar faptul că sunt exclusiviste se vede atât prin preţ, cât şi prin numărul mic de brăţări şi alte bijuterii pe care le are la vânzare. De exemplu, un colier costă în jur de 8000-9000 de euro în magazin.

Colier care costă în jur de 8000 de euro. Sursa: Fanatik
Colier care costă în jur de 8000 de euro. Sursa: Fanatik

Preţurile la bijuterii nu sunt puse pe etichetele bijuteriilor, ci sunt cifre aurii care să fie în ton cu nestematele vândute pe bani mulţi. Iar valorile sunt uriaşe, cu brăţări care ajung şi la 30.000 de euro.

ADVERTISEMENT
Brăţările de 30.000 de euro din galeriile Lafayette. Sursa: Fanatik
Brăţările de 30.000 de euro din galeriile Lafayette. Sursa: Fanatik

“Clienţii vor să plece cu un suvenir mai scump”

Mergem mai departe şi ne oprim la un stand de parfumuri. Aici valorile sunt mai mici, dar nu coboară sunt 200 de euro, însă pot merge mult peste 1500 de euro. Unul dintre reprezentanţii magazinului este de acord să vorbească, dar nu vrea să îi apară numele:

“Nu ştiu dacă am voie să vorbesc despre magazin, de aia nu aş vrea să îmi apară numele. Dar pot să îţi spun că avem clar un trafic mai mare la magazin şi un număr mai mare de parfumuri vândute. 

Clienţii vor să plece cu un suvenir mai scump. În general, cel mai bine vândute sunt parfumurile locale, arabice. Mai ales în perioada asta. Şi s-au vândut mai multe decât mă aşteptam”, ne spune tunisianul aflat la standul de parfumuri, care ne invită să facem şi poze.

Parfumurile de sute de euro, vândute în galeriile Lafayette. Sursa: Fanatik
Parfumurile de sute de euro, vândute în galeriile Lafayette. Sursa: Fanatik

Ieşirea de la metrou e chiar în galeriile Lafayette!

La alte standuri sunt mai reţinuţi. Îşi cer scuze, dar nu pot să dea niciun fel de detalii despre vânzări pentru că aşa e politica brandului şi ar trebui să ceară aprobare de la şefi ca să poată vorbi. Magazinele sunt populate şi la orele prânzului, iar mulţi dintre clienţi sunt fanii care vin la Mondial.

O cafenea de lux în galeriile Lafayette. Sursa: Fanatik
O cafenea de lux în galeriile Lafayette. Sursa: Fanatik

În contrast cu luxul şi extravaganţa din interior, suporterii în adidaşi şi cu tricourile echipei favorite scot cardul “negru” şi trag fără probleme când au pus ochii pe un produs, dovadă că nu de fiecare dată “haina îl face pe om”. Chiar dacă majoritatea clienţilor de la galeriile Lafayette vin la magazin cu maşina sau taxi-ul, ieşirea de la metrou este chiar în buza magazinului. Adică treci printr-o parte a magazinului ca să ieşi din subteran.

Ieşirea de la metrou este chiar în Galeriile Lafayette. Sursa: Fanatik
Ieşirea de la metrou este chiar în Galeriile Lafayette, deşi clienţii care cumpără nu prea circulă cu metroul. Sursa: Fanatik
  • 30.000 de euro costă o brăţară într-unul din magazinele din galeriile Lafayette
  • 1.500.000 de turişti sunt aşteptaţi în Qatar pe parcursul Cupei Mondiale

  • 3,09 este cota NetBet pentru pronosticul „1 solist” la meciul Anglia – Franţa. Vezi aici toate cotele

ADVERTISEMENT