România n-a făcut spectacol în amicalul cu Irlanda de Nord, partida terminându-se nedecis, scor 1-1. Spectacol a făcut însă Prima TV, postul care a transmis primul meci de verificare al „tricolorilor” din luna martie.
Jocul României n-a convins în amicalul cu selecționata britanică, dar interesul românilor a rămas crescut pentru echipa noastră națională, care s-a calificat după o pauză de opt ani la un Campionat European. Prima TV, postul care a transmis meciul, a fost pentru prima dată pe locul doi în topul audienţelor pe intervalul „Românii au talent”, de pe Pro TV.
Amicalul s-a desfășurat pe tot intervalul (21:45-23:45) cu „Românii au talent” şi a fost pe poziţia a doua pe toate segmentele de audienţă: atât la nivelul întregii ţări, cât şi la oraşe şi pe publicul comercial.
„Românii au talent” a fost cea mai urmărită emisiune (aproape două milioane de români pe intersecţia cu meciul), dar şi cifrele Prima TV (locul doi) au fost cu mult peste media obişnuită a televiziunii: peste 700.000 de români s-au uitat la amicalul de pe Arena Naţională.
Locul doi în clasamentul general, Prima TV anunţă şi un target pe care a reuşit să fie cu meciul pe primul loc: bărbaţii între 21 şi 59 de ani de la oraşe.
La nivelul întregii ţări, partida a fost urmărită de peste 700.000 de români în fiecare minut. Pe intervalul meciului, „Românii au talent” a fost cel mai vizionat program, cu aproape două milioane de telespectatori pe post. Topul a fost completat de Kanal D (670.000) şi de Antena 1 (465.000).
Vârful de audienţă al partidei România – Irlanda de Nord 1-1 a fost un milion de telespectatori la minutul 22:28, potrivit celor de la Prima TV.
Şi la orașe, în clasament după Pro TV și Prima TV au urmat Kanal D şi Antena 1. Pe publicul comercial 21-54 de ani urban, partida România – Irlanda de Nord a fost văzută de 230.000 de telespectatori în fiecare minut. Prima poziţie a fost tot a programului „Românii au talent”, cu cifre de două ori mai mari: 400.000 de telespectatori.
Pe acest target, Antena 1 a fost pe poziţia a treia, cu 130.000 de telespectatori, iar pe patru au fost cei de la Kanal D.
Dincolo de intersecţia cu meciul, emisiunea de pe Pro TV a început la ora 20:30 şi s-a terminat după miezul nopţii.
Partida România – Irlanda de Nord nu a afectat însă prea tare audiența postului din Pache Protopopescu, iar cifrele show-ului „Românii au talent” au rămas la cote înainte.
Potrivit datelor Pro TV, media de audienţă a întregii emisiuni a fost de aproape 2,1 milioane de români pe minut (în condiţiile în care ediţiile din săptămânile trecute din acest sezon showul a fost vizionat de aproximativ 2,3 milioane de români.