Un fermier din Tulcea a dat lovitura după ce a început să-și facă reclamă într-un mod inedit și a scos la vânzare puicuța pițipoancă. A ajuns viral în mediul online și se poate spune că metoda sa de marketing a dat roade.
Într-o perioadă în care pare că nimic nu mai este surprinzător, iar oamenii au posibilitatea de a cumpăra orice își doresc, un fermier din Tulcea a ales să-și vândă într-un mod unic puii de casă.
A gândit o etichetă unică, iar metoda lui de promovare a dat roade, căci în scurt timp a ajuns viral în mediul online. Producătorul din satul Mineri a etichetat cum puțini s-ar fi gândit o carcasă de pui.
De obicei, produsul este folosit la ciorbe, dar cum oferta este la discreție, vânzătorul a găsit un mod prin care să se deosebească. Așa că a pus la dispoziția clienților „puicuța pițipoancă”.
Astfel că, povestea păsării a ajuns pe ambalaj. Tot aici a fost trecută și data expirare, care era depășită la momentul publicării fotografiei pe Facebook, ceea ce a stârnit controverse printre internauți.
„Puicuța pițipoancă cu codița ridicată și cu pieptul cam bombat, / Piți vine de la shopping cu un look ușor schimbat./ Cardu l-a tocat într-una de-a ajuns bietul cocoș/ Și cu creasta ofilită și cu ouăle pe jos.
Carcasă de puicuță – crescută în aer liber, fără chimicale și antibiotice”, se arată în postarea care la puțin timp de la activare s-a răspândit pe rețelele sociale în vogă în această perioadă.
În timp ce mulți s-au grăbit să cumpere produsul măcar de curiozitate, alții au atras atenția asupra anumitor aspecte, cum ar fi data de expirare trecută deja de câteva zile bune menționată anterior.
„Vezi că este puțin cam expirată puicuța ta… cam de pe data de 12”, „În sfârșit e pusă unde trebuie”, „În ce magazine se găsește?”, „E bagaboantă, are mulți morcovi în ea”, au reacționat internauții.