De ce pun toate supermarketurile gumă de mestecat și baterii la casele de marcat. Acest truc este folosit în toată lumea de magazine.
Explicația este una simplă pentru că vorbim, de fapt, despre o afacere. Magazinele folosesc acest truc și pun mereu gumă de mestecat și baterii la casele de marcat pentru a-i face pe cumpărători să cheltuiască în plus.
Guma de mestecat și bateriile sunt puse lângă casele de marcat pentru că sunt lucruri pe care oamenii le uită, chiar dacă pleacă de acasă cu gândul că au nevoie de ele.
Ideea din spatele plasării acestor produse lângă casele de marcat este că oamenii se gândesc că poate totuși au nevoie de ele. Chiar și atunci când poate nu îți trebuie neapărat, le cumperi oricum pentru că nu expiră și poate sunt de folos acasă.
La fel, tot pentru același motiv mai sunt puse lângă casele de marcat și dulciuri de tot felul. Clienții sunt mai tentați să pună câteva ciocolățele, eugenii sau batoane în timp ce stau la rând.
Supermarketurile au foarte multe trucuri prin care să îi facă pe oameni să cheltuiască mai mulți bani. Acestea încep chiar de la modul în care sunt construite. Ele sunt așezare pentru a-i face pe cumpărători să se plimbe prin tot magazinul înainte de a pleca.
În acest fel cresc șansele de a mai pune produse în coș, chiar dacă poate nu le aveai pe listă. Un alt truc este amplasarea fructelor și legumelor la intrare în orice supermarket.
Psihologia din spatele acestui lucru spune că oamenii sunt mândri de alegerile alimentare sănătoase pe care le-au făcut și devin mai relaxați pe parcursul cumpărăturilor. Acest lucru înseamnă un singur lucru pentru magazin: că vor cumpăra mai multe decât au nevoie.
Din același motiv, tot la intrarea magazinelor se află de obicei și florile. Fie că sunt într-o glastră cu pământ sau vorbim despre un buchet frumos aranjat și acestea îi induc clientului o stare de bine. Și acesta îl face să cheltuie mai mult!