CS Rapid a renăscut după construirea noului stadion. Sponsorii sunt mai aproape ca oricând de echipă, lucru ce permite finanțarea secțiilor sportive. Dintre toți investitorii, echipa de fotbal a fost cea mai norocoasă. Dan Șucu s-a alăturat proiectului și bagă mâna adâng în buzunar pentru câștigarea campionatului.
“Nu este o inovație majoră. Este o practică comună în multe alte locuri din afara țării. Cred că suma de 3 milioane de euro obținută pentru un contract pe o perioadă de 5 ani este foarte bună. Nu cred că există alte echipe care au obținut o ofertă similară.
Pe lângă denumirea stadionului, avem și un contract separat cu Superbet, motiv pentru care logo-ul lor apare și pe tricouri. Suma este confidențială, dar este foarte avantajoasă. Am organizat o licitație în care Superbet a ieșit câștigător”, a declarat Bogdan Vasiliu.
“Înseamnă 600.000 de euro pe an. Cum spunea și Bogdan, 2 milioane și ceva e bugetul total al handbalului”, a spus Robert Niță, completat de Lucian Ionescu: “Vin 600.000 care vin către CS Rapid și le gestionoați către alte secții”.
Rapid se bucură din plin de noul stadion. Echipa antrenată de Bergodi este pe locul 3 în campionat și nu a pierdut niciun meci în ultimele 5 disputate. Chiar și cu Rrahmani accidentat, speranțele la titlu sunt mari în rândul giuleștenilor.
“De asemenea, vindem panourile de sus de pe stadion și panoul multimedia din sala de conferințe. Desigur, există și costuri asociate. Cei implicați în fotbal știu că gazonul a fost într-o formă excelentă timp de trei sezoane.
Dar din cauza folosirii intense, precum Campionatul European, gazonul a suferit. Și în iunie, când temperaturile au fost ridicate, au fost anumite probleme care au afectat gazonul. Cu privire la curățenie și alte servicii, acestea nu intră în sarcina noastră, ci sunt facturate chiriașilor noștri.
Am avut Dinamo Kiev și Federația Română de Fotbal ca chiriași. Ne străduim să explorăm și zona de entertainment. Pentru perioada de pauză competițională de vara viitoare, avem programate două concerte pe stadionul Giulești.
Am fost foarte aproape de a sărbători 100 de ani de la fondarea clubului, un eveniment fabulos, dar ar fi fost și mai memorabil dacă UEFA ne-ar fi permis să avem public pe gazon. A trebuit să instalăm și să dezasamblăm totul în doar 24 de ore. Pare aproape ireal”, a completat Bogdan Vasiliu.
„Suflet de Rapidist” este un produs marca FANATIK.RO și se difuzează în fiecare marți, de la ora 13:30, după FANATIK SUPERLIGA. În premieră, fiecare ediție poate fi urmărită joi, de la ora 10:30, pe canalul de Youtube FANATIK și pagina de facebook Horia Ivanovici.