FANATIK SUPERLIGA CU HORIA IVANOVICI continuă recitalul și luni, 24 aprilie, de la ora 10:30, în exclusivitate pe FANATIK.RO! Emisiunea este dedicată în principal derby-ului Rapid – FCSB, dar și celorlalte două jocuri din play-off.
FANATIK SUPERLIGA CU HORIA IVANOVICI unește în cel mai virulent show pe teme fotbalistice pe cei mai virulenți invitați din lumea virulentă a Sportului Rege de pe virulentele stadioane românești pentru a dezbate tot ce se întâmplă pe plaiuri mioritice.
Lupta în SuperLiga e din ce în ce mai încinsă pentru cupele europene, iar capul de afiș într-o nouă ediție top a emisiunii FANATIK SUPERLIGA va fi analiza derby-ului Rapid – FCSB, o partidă extrem de importantă pentru ambele combatante.
Totodată, se vor trage toate concluziile după etapa a 5-a, ultima a turului din play-off-ul din SuperLiga, una în care Farul s-a impus în fața lui CFR Cluj și are un avans de patru puncte față de campioana en-titre, iar Universitatea Craiova a câștigat pe terenul lui Sepsi și continuă să spere.
Toate pentru o ediție incendiară a emisiunii FANATIK SUPERLIGA. Horia Ivanovici, alături de invitații Adi Ilie, Vivi Răchită și Robert Niță vor lua la puricat tot ce s-a jucat și vor analiza șansele fiecărei formații la titlu.
Și încă ceva foarte important! Cea mai tare emisiune sportivă în mass-media din România are și parteneri de top. Sponsorul principal al emisiunii este SUPERBET, sponsor, totodată, și al SuperLigii. Iar AQUA CARPATICA, sponsorul Premium al emisiunii, menține în formă atât telespectatorii, cât și… invitații lui Horia Ivanovici!
Emisiunea FANATIK SUPERLIGA CU HORIA IVANOVICI poate fi urmărită în fiecare zi de luni până vineri, de la ora 10:30, pe toate căile de comunicare ”fanatice” de pe mediile sociale, de la pagina de facebook Horia Ivanovici Oficial la site-ul FANATIK, de la canalul de YouTube FANATIK la contul FANATIKRO de pe Twitch, de la pagina de Facebook FANATIK la contul FANATIK de pe Tik-Tok.
Așadar, în fiecare zi de luni până vineri, Horia Ivanovici și Ioana Cosma vă așteaptă pe toate canalele mass-media marca FANATIK – site, Facebook, YouTube, Tik-Tok – pentru a savura analiza etapei – dar nu numai!