FANATIK SUPERLIGA CU HORIA IVANOVICI continuă recitalul și marți, 18 aprilie, de la ora 10:30, în exclusivitate pe FANATIK.RO! Emisiunea este dedicată derby-ului FCSB – Farul, care va fi stabili exact între cine se va da lupta la titlu.
FANATIK SUPERLIGA CU HORIA IVANOVICI unește în cel mai virulent show pe teme fotbalistice pe cei mai virulenți invitați din lumea virulentă a Sportului Rege de pe virulentele stadioane românești pentru a dezbate tot ce se întâmplă pe plaiuri mioritice.
Lupta la titlu în SuperLiga e din ce în ce mai încinsă, iar capul de afiș într-o nouă ediție top a emisiunii FANATIK SUPERLIGA va fi analiza derby-ului FCSB – Farul, o partidă extrem de importantă pentru lupta intensă la titlu.
Totodată, se vor trage toate concluziile după etapa a 4-a din play-off-ul din SuperLiga, una în care CFR Cluj s-a impus în fața lui Sepsi, iar la Rapid a început scandalul, fanii cerând demisia lui Adrian Mutu după eșecul din Bănie cu Universitatea Craiova.
Toate pentru o ediție incendiară a emisiunii FANATIK SUPERLIGA. Horia Ivanovici, alături de invitații Vivi Răchită, Andrei Vochin, Robert Niță și Bănel Nicoliță vor lua la puricat tot ce s-a jucat și urmează să se joace pe prima scenă a fotbalului românesc.
Și încă ceva foarte important! Cea mai tare emisiune sportivă în mass-media din România are și parteneri de top. Sponsorul principal al emisiunii este SUPERBET, sponsor, totodată, și al SuperLigii. Iar AQUA CARPATICA, sponsorul Premium al emisiunii, menține în formă atât telespectatorii, cât și… invitații lui Horia Ivanovici!
Emisiunea FANATIK SUPERLIGA CU HORIA IVANOVICI poate fi urmărită în fiecare zi de luni până vineri, de la ora 10:30, pe toate căile de comunicare ”fanatice” de pe mediile sociale, de la pagina de facebook Horia Ivanovici Oficial la site-ul FANATIK, de la canalul de YouTube FANATIK la contul FANATIKRO de pe Twitch, de la pagina de Facebook FANATIK la contul FANATIK de pe Tik-Tok.
Așadar, în fiecare zi de luni până vineri, Horia Ivanovici și Ioana Cosma vă așteaptă pe toate canalele mass-media marca FANATIK – site, Facebook, YouTube, Tik-Tok – pentru a savura analiza etapei – dar nu numai!