Campioana Germaniei, Bayern Munchen, a ajuns la un acord pentru prelungirea contractului cu sponsorul principal, Telekom, iar firma de telefonie mobilă va vira în conturile bazarezilor, în următorii 4 ani, suma de 200 de milioane de euro.
Clubul german Bayern Munchen este singura grupare de top din Europa care a scos profit și în timpul pandemiei de coronavirus, iar lucrurile merg și mai bine la campioana Germaniei.
Astfel, publicația Bild, citată de as.com, anunță că principalul sponsor al bavarezilor, Telekom, a decis să prelungească actuala înțelegere pentru încă 4 ani, perioadă în care va vărsa în conturile lui Bayern suma de 200 de milioane de euro.
Telekom a fost de acord să includă în contract, care este valabil până în 2026, și bonusuri de performanță, astfel că suma ar putea depăși valoarea de 200 de milioane de euro. Până acum, firma vira, anual, 45 de milioane de euro.
Conform Bild, banii vor fi folosiți, în principal, pentru a mări contractele vedelor echipei, în frunte cu atacantul polonez Robert Lewandowski.
De asemenea, publicația germană scrie că o parte din sumă ar putea fi „investită” pentru aducerea atacantului norvegian al Borussiei Dortmund, Erling Haaland.
Dar firma de telefonie mobilă nu este singura care dorește o prelungire a contractului. De asemenea, firma de asigurări Allianz are în plan să facă un nou angajament, actualul urmând să expire în 2023.
Însă acest pas nu ar surprinde pe nimeni, în condițiile în care firma și-a rezervat dreptul de a da numele arenei până în 2030.
În schimb, Bayern Munchen ar putea rezilia contractul cu unul dintre sponsorii mari. Este vorba despre compania aviatică Qatar Airways, care virează, anual, 20 de milioane de euro pentru ca logo-ul să apară pe mânecile tricourilor de joc.
Doar că bavarezii nu mai doresc să-și asocieze numele cu o companie de stat care provine dintr-o țară care nu respectă drepturile omului, scrie as.com.