O parte dintre camerele unui hotel tulcean s-au transformat în birouri pentru angajații Primăriei. Doar temporar, pe perioada cât vor dura lucrările de reparații la vechiul sediu al instituției.
Primăria Tulcea ocupă 35 dintre cele 50 de camere ale hotelului, alcătuit din două corpuri de clădire.
”Ne simțim bine în locaţie. Nu chiar ca în vacanţă. Este treabă şi se rezolvă”, a declarat unul dintre funcționarii Primăriei Tulcea pentru Observator News.
Fiind un hotel de trei stele, fiecare cameră devenită birou are baie proprie, geamuri mari, iar multe camere au şi terasă. Mobilierul a fost însă schimbat pentru interacţiunea cu localnicii.
”N-avem încotro. Trebuie să ne descurcăm, uitaţi, cu rafturi, cu birouri, cu rafturile pe hol, aţi văzut că sunt şi o grămadă de rafturi pe hol”, explică Nicolae Bibu, city managerul municipiului Tulcea.
”Nu există clădiri de birouri la Tulcea, şi-n condiţiile astea varianta următoare au fost hotelurile. Noi suntem 98 de persoane, plătim 11 lei pe zi de coleg. Statul român plăteşte 50 de lei pe zi de ucrainean”, a mai explicat city managerul.
Angajaţii municipalității au avut nevoie de doar două zile pentru a muta miile de documente de care au nevoie.
”Am făcut o întâlnire cu toţi şi le-am zis simplu că o să avem o vacanţă lungă, aşa, pentru că hotel înseamnă vacanţă”, a mai spus Nicolae Bibu.
Sediul temporar al Primăriei a stârnit amuzamentul localnicilor.
”Mi se pare destul de ciudat, atâta tot!”, a declarat unul dintre tulceni, în vreme ce altul completează: ”Cred că şi-ar dori salariaţii să rămână în continuare. E foarte frumos. Şi e-n regulă!”
Vechiul sediu al Primăriei nu a fost reabilitat niciodată în ultima jumătate de secol. Clădirea avea nevoie urgentă de consolidare.
Pentru chiria sediului temporar, Primăria plătește o chirie de 6.600 de euro în fiecare lună. O altă instituție nevoită să se mute este Consiliul Judeţean care a găsit un sediu temporar unde plătește 10.000 de euro lunar.