Life

Țeapă uriașă pentru un român care și-a luat o vacanță în Grecia. Ce șoc a trăit după ce a plătit: “Încercați să vă luați banii înapoi. Urgent!”

Un român care și-a luat o vacanță în Grecia, sperând la un concediu de neuitat, a avut parte de o țeapă uriașă. După ce a apucat să achite cazarea, turistul a primit vestea cruntă.
02.07.2022 | 20:05
Teapa uriasa pentru un roman care sia luat o vacanta in Grecia Ce soc a trait dupa ce a platit Incercati sa va luati banii inapoi Urgent
Cum și-a luat țeapă un român care și-a luat o vacanță în Grecia. Ce a pățit după ce a plătit: ”Încercați să vă luați banii înapoi. Urgent!” Sursa foto: hepta.ro
ADVERTISEMENT

Iulian, un turist din România, expune pe Facebook cazul unui alt român care a făcut o cazare la o locație din Grecia. În final, conaționalul nostru a avut parte de o surpriză extrem de neplăcută.

Cum și-a luat țeapă un român care și-a luat o vacanță în Grecia. Ce a pățit după ce a plătit: ”Încercați să vă luați banii înapoi. Urgent!”

Se pare că această ”destinație”, intitulată Limenas Ocean View, nu este în locația în care apare pe Booking.

ADVERTISEMENT

Prin urmare, românul în cauză, dar și toți ceilalți turiști care au procedat similar și au plătit, au fost țepuiți.

”S-a mai cazat cineva la Limenas Ocean View? Un apropiat a făcut o rezervare aici prin Booking si se confrunta cu o situație pe care nu a mai întâlnit-o: a fost de acord să i se blocheze suma închirierii de pe card și proprietatea să o rețină dacă nu ajunge la cazare, cerință stipulata clar pe Booking.

ADVERTISEMENT

Și ok, însă a primit mesaj ca pentru confirmarea comenzii va trebui sa plătească în avans întreaga sumă, sub o altă modalitate, adică pe un card Revolut a unei persoane fizice.

Dacă nu va fi de acord, atunci proprietatea îi va trimite un buton de anulare gratuita a rezervării, chiar dacă pe Booking scria ca nu e posibila anularea gratuită. Între timp, i-a trimis si butonul de anulare gratuită în 24 de ore și datele de plata, ramând sa aleagă. Ați mai întâlnit o astfel de practică? Care e opinia voastră? Mulțumesc!”, scrie Iulian pe grupul Forum Thassos.

ADVERTISEMENT

O româncă din Salonic comentează la postarea turistului din țară și îi spune că această destinație nu este în Limenas.

Din păcate, casa nu este in Limenas. Locația este în Potos și cel care a deschis contul pe Booking nu a primit acest drept de la proprietar. Sper că nu ați plătit?!?.

ADVERTISEMENT

Femeia revine la un alt comentariu și spune ferm: ”Casa respectivă nu este in Limenas. Să nu plătească nimic, voi verifica eu cu proprietarul! O să vă contactez în privat”. 

Din păcate pentru unii turiști, aceștia au apucat deja să achite rezervarea. Rămâne de văzut cum și dacă își vor mai recupera banii vreodată.

”Păi și noi am rezervat această locație prin booking și apare in Limenas”, spune Marian, care admite că a trimis banii în contul unui grec. Replica femeii a venit imediat, “Încercați să vă luați banii înapoi! Urgent!”.

ADVERTISEMENT