Fotbal intern

„Tricolorii” lui Rădoi, mai buni decât „Chefi la cuțite”. Meciul cu Austria a spart audiențele

09.09.2020 | 10:52
Tricolorii lui Radoi mai buni decat Chefi la cutite Meciul cu Austria a spart audientele
ADVERTISEMENT

Naționala continuă să atragă suporterii din România. Meciul cu Austria a spart audiențele, în ciuda concurenței pe care televiziunea care a transmis partida a avut-o de înfruntat din partea principalelor canale rivale. A fost a doua partidă a echipei naționale, într-un interval de doar 4 zile.

La fel ca vineri, atunci când meciul cu Irlanda de Nord a fost urmărit de majoritatea românilor care s-au uitat la televizor pe parcursul evenimentului, și duelul cu Austria a garantat postului care a transmis partida fotoliul de lider al audiențelor.

ADVERTISEMENT

Grație victoriei elevilor lui Mirel Rădoi, Pro TV a câștigat duelul cu Antena 1, care a difuzat în același interval orar (21:45 – 23:35) popularul show culinar „Chefi la cuțite”. Pe lângă emisiunea culinară, meciul naționalei a fost superior și serialelor turcești „Prețul fericirii” și „Patria mea ești tu”, difuzate de postul Kanal D.

„Tricolorii” lui Rădoi, mai buni decât „Chefi la cuțite”. Meciul cu Austria a spart audiențele

Meciul naționalei antrenate de Mirel Rădoi a adus în fața televizoarelor, în medie, 1,86 milioane de români, conform Paginademedia.ro. Prin comparație, emisiunea de pe Antena 1 a fost urmărită de doar 1,17 milioane de telespectatori, în vreme ce serialele turcești oferite de Kanal D nu au atras decât 644.000 de români în același interval orar.

ADVERTISEMENT

Așadar, cifrele la nivel național au arătat excelent pentru Pro TV, partida Austria-România 2-3 oferind postului un share de 27,8. Altfel spus, cei mai mulți dintre românii care s-au aflat în fața televizoarelor luni seară, între orele 21:45 și 23:35 au ales să urmărească meciul disputat de România în Austria, deși alternativele erau unele atractive.

Și pe segmentul de public urban Pro TV a dominat clasamentul audiențelor. Aproximativ un milion de români care locuiesc în orașe s-au uitat, în medie, la fiecare minut al partidei jucate de „tricolorii” lui Rădoi. Și pe acest segment, locul secund a fost ocupat de show-ul „Chefi la Cuțite”, iar pe 3 a fost Kanal D.

ADVERTISEMENT

Publicul comercial, reprezentat de tineri, a optat și el tot pentru succesul echipei naționale. Și pe acest segment, podiumul are aceeași structură, cu Pro TV urmat de Antena 1 și Kanal D. În jur de 400.000 de tineri au ales să vizioneze meciul de fotbal, în medie, în vreme ce alternativele de la posturile concurente au adunat 324.000, respectiv 100.000 de privitori.

Naționala continuă să atragă telespectatorii români

Este a doua mare lovitură pe care o dă Pro TV la nivel de audiențe, într-un interval de doar 4 zile, după ce a dominat categoric concurența și vineri seară, mulțumită meciului dintre România și Irlanda de Nord. „Tricolorii” au reușit să obțină atunci doar o remiză, 1-1, însă au câștigat clar duelul de la televizor cu filmele și emisiunile difuzate de Antena 1 și Kanal D.

ADVERTISEMENT

Pentru România, urmează alte două jocuri disputate într-un interval scurt. Pe 11 octombrie, echipa națională va juca împotriva Norvegiei lui Haaland, în deplasare, iar pe 14 octombrie va avea loc returul contra Austriei. Nu se știe, încă, pe ce televiziune vor fi transmise partidele.

ADVERTISEMENT