Un medic este revoltat, după ce fiul său, în vârstă de șapte ani, i-a adus o factură de 1.800 de dolari, după ce a jucat un joc pe telefonul său.
Nu mică i-a fost mirarea bărbatului de 41 de ani, pe nume Muhammad Mutaza, când a aflat că are de plătit nu mai puțin de 1.800 de dolari drept factură App Store.
Mai mult, consultantul endocrinolog care trăiește în Țara Galilor, a fost nevoit să vândă mașina familiei pentru a putea plăti aceste facturi. Este vorba despre un autoturism Toyota.
Muhammad Mutaza s-a plâns companiei despre acest lucru, iar el a primit niște bani înapoi, dar este vorba despre o sumă mică în comparație cu cât a avut de plătit, transmite Daily Mail.
Medicul a primit de la compania Apple suma de 290 de dolari, dar restul de 1.510 dolari tot a trebuit să îi scoată din buzunar, pentru a achita factura imensă pe care fiul său a creat-o.
Copilul de șapte ani a primit acordul părintelui său de a se juca Dragons: Rise of Berk pe telefonul său Apple, pentru că este un joc gratuit. Totuși, există oportunitatea de a cumpăra anumite caracteristici.
Copilul a cumpărat 29 de astfel de caracteristici pentru jocul său, iar acest lucru a fost posibil pentru că el știa parola tatălui său și a putut să cumpere tot ce și-a dorit.
Mai mult, bărbatul a primit pe mail chitanțele pentru fiecare dintre acestea, însă cum este o adresă pe care nu prea o folosește, nu a fost notificat la timp pentru a-l opri pe copil.
El s-a jucat o oră acest joc, dar pe tatăl său l-a costat mult mai mult. Medicul este nemulțumit pentru că este posibil ca un copil să cheltuie toți banii pe care îi au părinții, printr-un simplu click.
„Nici măcar nu se limitează la un singur clic pe zi, puteți face clic pe cumpărați de 10.000 de ori și cheltuiți un milion de lire sterline pe el într-o jumătate de oră ”, a spus bărbatul, revoltat.
„Nu m-am gândit niciodată că ar fi posibil să cheltuiesc atâția bani pe un joc pentru copii – jocul are limită de vârstă de patru ani”, a spus medicul.
„Aproape că mi-a epuizat suma disponibilă pe cardul de credit, iar zilele acestea trăiești cu ajutorul cardului tău de credit.
Am fost client Apple din 2005, tocmai am vorbit cu serviciul de asistență pentru clienți la telefon și le-am spus: Bravo, m-ați jefuit, felicitări, ați reușit să-mi jefuiți copilul. L-ați păcălit”, a mai spus bărbatul.
De altfel, Apple a fost acuzată de practici neloiale în Uniunea Europeană, chiar acum câteva luni, din cauza practicilor din App Store.