Sport

Barajul U Cluj – Dinamo, audienţă fabuloasă la tv! Câţi oameni au urmărit umilinţa “câinilor roşii”

Dinamo atrage în continuare spectatorii în faţa micilor ecrane. Iar primul meci de baraj, împotriva Universităţii Cluj, a fost unul dintre cele mai urmărite programe tv din România.
23.05.2022 | 16:17
Barajul U Cluj  Dinamo audienta fabuloasa la tv Cati oameni au urmarit umilinta cainilor rosii
Secvenţă din meciul U Cluj - Dinamo. Sursa: sportpictures.eu
ADVERTISEMENT

Dinamo a pierdut cu 0-2 în faţa lui U Cluj, în prima manşă a barajului de promovare-menţinere în Casa Pariurilor Liga 1. “Câinii” au o misiune infernală în retur, când trebuie să câştige la trei goluri diferenţă pentru a rămâne pe prima scenă.

Barajul U Cluj – Dinamo, audienţă fabuloasă la tv! Digisport, pe locul patru la nivel naţional

În ciuda dificultăţilor cu care se confruntă în ultimele sezoane, Dinamo rămâne un brand care atrage telespectatorii. Drept dovadă, meciul de baraj cu Universitatea Cluj este unul dintre cele mai urmărite programe din România.

ADVERTISEMENT

Conform celor de la Pagina de Media, meciul U Cluj – Dinamo a fost pe locul patru în topul audienţelor la nivel naţional şi a urcat pe podium pe segmentul de public comercial-urban. Cifrele arată că 287.000 de oameni au urmărit confruntarea de baraj, la nivel naţional.

Audienţele de sâmbătă seara, la nivel naţional. Sursa foto: captură Pagina de media
Audienţele de sâmbătă seara, la nivel naţional. Sursa foto: captură Pagina de media

U Cluj – Dinamo a propulsat postul Digi pe locul trei pe segmentul de public comercial-urban

Lider de audienţă a fost Antena 1 cu emisiunea “Te cunosc de undeva”, care a adunat peste 1 milion de telespectatori, în timp ce pe locul secund a fost Pro TV cu două filme: Mumia (2017) şi Atac de Ziua Naţională (2016).

ADVERTISEMENT

Pe publicul comercial-urban, Digisport a fost pe locul trei la capitolul audienţe cu confruntarea Universitatea Cluj – Dinamo, postul de sport fiind depăşit de Antena 1 şi Pro TV la acest capitol.

Audienţele pe segmentul de public comercial-urban. Sursa: captură Pagina de Media
Audienţele pe segmentul de public comercial-urban. Sursa: captură Pagina de Media

Digisport a bifat un share de 5,7% pe segmentul de public comercial-urban, ceea ce înseamnă că 5,7% din televizoarele deschise sâmbătă seara erau pe meciul de baraj dintre Universitatea Cluj şi Dinamo.

ADVERTISEMENT

Dinamo, ultima şansă de a rămâne în Casa Pariurilor Liga 1!

“Câinii” au suferit o înfrângere dureroasă la Cluj, scor 0-2, şi mai au un singur glonţ pentru a rămâne în Casa Pariurilor Liga 1. Elevii lui Dusan Uhrin trebuie să câştige la trei goluri în retur pentru a rămâne în Casa Pariurilor Liga 1.

Returul este programat duminică, de la ora 21:00, în Şoseaua Ştefan cel Mare. Se anunţă un adevărat infern în “Groapă”, stadion care ar putea să se umple după mulţi ani de zile. Iar posturile care transmit meciul pot aştepta audienţe pe măsură.

ADVERTISEMENT

Dinamo nu a retrogradat niciodată în istoria ei în liga secundă. “Câinii” au avut un sezon foarte modest şi sunt cu cuţitul la os înainte de confruntarea decisivă împotriva Universităţii Cluj, echipă care este foarte motivată şi din punct de vedere financiar să obţină promovarea.

  • 20.000 de euro de om încasează titularii lui U Cluj dacă obţin promovarea
  • 287.000 de oameni s-au uitat la U Cluj – Dinamo

 

ADVERTISEMENT
Tags: