Dinamo a pierdut cu 0-2 în faţa lui U Cluj, în prima manşă a barajului de promovare-menţinere în Casa Pariurilor Liga 1. “Câinii” au o misiune infernală în retur, când trebuie să câştige la trei goluri diferenţă pentru a rămâne pe prima scenă.
În ciuda dificultăţilor cu care se confruntă în ultimele sezoane, Dinamo rămâne un brand care atrage telespectatorii. Drept dovadă, meciul de baraj cu Universitatea Cluj este unul dintre cele mai urmărite programe din România.
Conform celor de la Pagina de Media, meciul U Cluj – Dinamo a fost pe locul patru în topul audienţelor la nivel naţional şi a urcat pe podium pe segmentul de public comercial-urban. Cifrele arată că 287.000 de oameni au urmărit confruntarea de baraj, la nivel naţional.
Lider de audienţă a fost Antena 1 cu emisiunea “Te cunosc de undeva”, care a adunat peste 1 milion de telespectatori, în timp ce pe locul secund a fost Pro TV cu două filme: Mumia (2017) şi Atac de Ziua Naţională (2016).
Pe publicul comercial-urban, Digisport a fost pe locul trei la capitolul audienţe cu confruntarea Universitatea Cluj – Dinamo, postul de sport fiind depăşit de Antena 1 şi Pro TV la acest capitol.
Digisport a bifat un share de 5,7% pe segmentul de public comercial-urban, ceea ce înseamnă că 5,7% din televizoarele deschise sâmbătă seara erau pe meciul de baraj dintre Universitatea Cluj şi Dinamo.
“Câinii” au suferit o înfrângere dureroasă la Cluj, scor 0-2, şi mai au un singur glonţ pentru a rămâne în Casa Pariurilor Liga 1. Elevii lui Dusan Uhrin trebuie să câştige la trei goluri în retur pentru a rămâne în Casa Pariurilor Liga 1.
Returul este programat duminică, de la ora 21:00, în Şoseaua Ştefan cel Mare. Se anunţă un adevărat infern în “Groapă”, stadion care ar putea să se umple după mulţi ani de zile. Iar posturile care transmit meciul pot aştepta audienţe pe măsură.
Dinamo nu a retrogradat niciodată în istoria ei în liga secundă. “Câinii” au avut un sezon foarte modest şi sunt cu cuţitul la os înainte de confruntarea decisivă împotriva Universităţii Cluj, echipă care este foarte motivată şi din punct de vedere financiar să obţină promovarea.