Sport

Bitolia Sport te-mbracă pentru EURO 2024! A lansat tricourile „Suporteri România”! Video

Bitolia, brandul creat de Oana Livia Badea, a lansat linia exclusivă de tricouri „Suporteri România”, pentru echiparea în „trei culori” a fanilor echipei naționale la EURO 2024.
14.04.2024 | 12:40
Bitolia Sport te-mbracă pentru EURO 2024! A lansat tricourile „Suporteri România”!
ADVERTISEMENT

BITOLIA SPORT, magazinul-vestiar creat de designerul Oana Livia Badea în Băneasa Shopping City, Galeria Feeria pentru iubitorii fotbalului, în special fani a lui Dinamo, dar și ai echipei naționale, a lansat linia exclusivă de tricouri „Suporteri România” pentru cei care vor să fie aproape de România la EURO 2024 în Germania, dar și, sufletește, de acasă, din țară.

BITOLIA SPORT te-mbracă pentru EURO 2024! A lansat linia exclusivă de tricouri „Suporteri România”!

Zi de vară până-n seară sâmbătă, 13 aprilie, fără nicio apropiere de… ghinionul cifrei! Soare, cald de vară afară, răcoare plăcută, de la aerul condiționat înăuntru. Lume… ca la bâlci! Bâlciul tentațiilor transformate, de cele mai multe ori, în… cumpărături „la mall”. Dacă nu, măcar plimbare, suc, șaorma cu de toate, selfiuri, mesaje, distracție.

ADVERTISEMENT

Lume multă la BITOLIA SPORT. Predomină copii… pardon, adolescenții, ca să nu se uite urât viitori (mari) fotbaliști, pentru că erau îmbrăcați, majoritatea, în tricouri cu însemnele lui Dinamo aduse pe piață de BITOLIA SPORT de la deschiderea din 9 martie. Care tricouri urmau să fie schimbate cu unele noi, speciale, unicate…

…Și anume tricouri dedicate echipei naționale a României, tot unicate, exclusivități oferite de BITOLIA SPORT suporterilor reprezentativei care vor lua cu asalt turneul final EURO 2024 din Germania, de la 17 iunie (primul meci, cu Ucraina, la Munchen), sub comanda lui Edi Iordănescu.

ADVERTISEMENT

Într-o gamă complexă de culori, de la galbenul „oficial” la albastrul speranței sau roșul ambiției, toate, dar absolut toate cu numele sfânt ROMÂNIA pe piept, le puteți admira în galeria foto. Prețul? 90 de lei, cu reducerea de… start!

Oana Livia Badea: „Până la meciurile României la EURO, pentru BITOLIA SPORT importante sunt culorile României”

Atmosfera a fost animată de prezența tonifiantă a foștilor „câini de anduranță” Giani Kiriță, (ambasador, de altfel, a brandului BITOLIA SPORT) și Cristi Pulhac. Care au dat autografe ca în zilele de glorie din iarbă, la zeci de pretendenți la statutul lor de acum… hai să zicem (doar) câțiva ani! 😊

ADVERTISEMENT

Au bucurat și au semnat noile tricouri cumpărate de puști alături de creatoarea brandului Bitolia, designerul Oana Livia Badea, legată de Dinamo cu pasiune de mulți ani. Pasiune pe care a pus-o și în modă, succesul din domeniu, în general, și cu BITOLIA SPORT, în „speța” de față, fiind cea mai bună dovadă.

„BITOLIA SPORT înseamnă pasiune. Pasiune de familie, pasiune de 15 ani de avocatură la Dinamo, pasiune pentru echipă. Am atâtea amintiri legate de Dinamo… Dar acum este vorba de echipa națională, de toată România, indiferent de culorile echipei favorite. Pentru că, până la meciurile României la EURO, pentru BITOLIA SPORT importante sunt culorile României” – Oana Livia Badea

Întrebările care au adus… autografele lui Giani Kiriță și Cristi Pulhac!

Revenind al iureșul autografelor, „încălzirea pentru joc” a fost asigurată de întrebările puse de Giani Kiriță, „șoptită” din spate de Cristi Pulhac 😊. Întrebări de „cultură generală” din… fotbal! „Cine este antrenorul echipei naționale?”, „Cu cine joacă România la EURO?”, „Ce jucători sunt în atacul echipei naționale?”, „Ce fundaș al echipei naționale joacă la o echipă importantă din Premier League?”, „Ce jucători de la Dinamo au făcut istorie cu echipa națională?”.

ADVERTISEMENT

Fără nicio exagerare răspunsurile au venit cu rapiditatea cu care am vrea toți să joace echipa noastră națională la turneul final EURO din Germania… Iar semnăturile celor doi foști jucători dinamoviști au onorat multe tricouri noi, în culorile echipei naționale.

Foarte… promițătoare și optimiste a fost răspunsul unui puști care s-a recomandat „Andrei, atacant de mare viitor la Dinamo” 😊 😊 😊 la întrebarea „Care vor fi rezultatele României la EURO?”. Atacantul de mare viitor a șutat necruțător cu adversarele noastre: „2-0 cu Ucraina, 3-0 cu Elveția și 2-0 cu Slovacia!”. Scurt, în barbă, KO! Să-ți fie gura aurită, atacantule de mare viitor!

Giani Kiriță: „Naționala nu este o echipă, este o emoție, este suflet, sufletul românilor de pretutindeni. Iar tricourile «Suporteri România» de la BITOLIA SPORT sunt puntea spre această emoție”

La inițiativa lui Giani Kiriță s-a scandat pentru România, s-a scandat celebrul (dar, se pare, uitatul de către „câinii” de azi…) salut spartan „Augh! Augh! Augh!”, s-a exersat marcajul „om la om” cu cei doi foști fundași în rolurile principale, s-a tras la… poartă (umană, barele fiind doi voluntari, portar un puști, tot de la Dinamo), a fost distracție, voie-bună, optimism, speranțe.

„Eu iubesc Dinamo mai presus de orice echipă. Naționala, însă, nu este o echipă, este o emoție, este suflet, sufletul românilor de pretutindeni. Iar tricourile «Suporteri România» de la BITOLIA SPORT sunt puntea spre această emoție” – Giani Kiriță

…Și oricare ar fi rezultatele tricolorilor antrenați de Edi Iordănescu (Doamne-ajută să se apropie măcar de pronosticurile atacantului de mare viitor de la Dinamo, Andrei!), un lucru este cert: tricolorii vor fi susținuți „la locul faptei” de o mare galbenă, cu inserții de roșu și albastru, culorile României în care sunt vopsite tricourile originale lansate de BITOLIA SPORT. Germania, venim! HAI ROMÂNIA!

ADVERTISEMENT