Marele derby al fotbalului românesc, Dinamo – FCSB, a înregistrat audiențe acceptabile, dar nu a reușit să treacă peste posturile generaliste care au avut filme sau emisiuni de divertisment.
”Câinii” au pierdut în fața rivalilor, scor 0-1, după un meci modest în care elevii lui Toni Petrea au dominat autoritar jocul.
La doar 18 ani, Octavian Popescu a fost cel mai creativ, alert și inspirat jucător de pe teren în derby-ul câștigat cu Dinamo.
Audiențele înregistrate de meciul Dinamo – FCSB au fost mult peste media meciurilor din Liga 1, aproximativ un milioan de oameni urmărind la Digi Sport, Look Sport și Telekom Sport derby-ul din Ștefan cel Mare.
Conform paginademedia.ro, audiența meciului adunată pe cele trei posturi a fost opțiunea a treia la orașe și pe publicul comercial și a patra la nivel național, după Kanal D – Prizoniera destinului (1,4 milioane), Pro TV – Cod roșu la Londra (1,2 milioane) și Antena 1 – Poftiți la Nea Marin (1,1 milioane).
Dintre posturile care difuzat partida din Liga 1, Digi Sport 1 a atras cei mai mulți telespectatori: a ocupat locul patru, pe toate cele trei targeturi. Look Sport a fost pe poziția a noua la național și urban și pe locul șase la comercial, în timp ce Telekom Sport nu a prins Top 10 decât la categoria comercial.
Digi Sport a avut o audiență de 673.000 de telespectatori, în fiecare minut, Look Sport a atras o audiență medie de 200.000 de telespectatori cu meciul din Liga 1, în timp ce la Telekom Sport s-au uitat în medie aproape 100.000 de telespectatori.
FCSB a câștigat cu 1-0 derby-ul cu Dinamo și a ajuns la patru victorii consecutive în fața marii rivale. Două dintre victorii au venit în campionat și celelalte două în manșele semifinalei de Cupa României din stagiunea precedenteă. Dinamoviștii au șansa revanșei în Cupă, peste o săptămână.
FANATIK a prezentat ce borne au picat cu ocazia meciului din Şoseaua Ştefan cel Mare, dar şi cum a intrat Florin Tănase în istoria “roş-albaştrilor”.